אסון מירון: הילד שניצל בזכות שוטר - מחפש אותו · צפו

לאחר שעברו קרוב לשלוש יממות מאז האירוע הקשה בהילולת רבי שמעון בר יוחאי, מתחילים לצוף העדויות ממקום האירוע - ואחד מהם הוא של הנער שלום דוד, אשר ניצל בנס: "היה ממש דוחס" | בנוסף סיפר כי שוטר מג"ב הציל אותו: "אם הוא לא היה שם, היו דורכים לי על הראש" • צפו

יאיר כלפה | חדשות בארץ 2.5.2021 | 22:25

הנער שלום דוד צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

פחות מ-72 שעות לאחר האסון הקשה בהר-מירון, והיום (ראשון) מתחילים להתבהר העדויות מהשתלשלות האירוע, ובהן גם כמה ניסים.

אחד מהצעירים ששהו בתוך התופת ושרדו, הוא הנער שלום דוד, אשר ניצל בזכות שוטר מג"ב: "ירדנו מלמעלה", סיפר הנער בראיון ל'חדשות 12', "וראיתי שהיה לחץ מאוד גדול, אז אמרתי לחבר שלי שהיה איתי ביחד שנצא משם. כשירדנו בירידה, היה דוחס ממש גדול, ופתאום אנחנו מתחילים להחליק על המדרון החלקלק ואנחנו פשוט עפים".

הילד שניצל על ידי שוטר מג''ב במירון בראיון לחדשות 12

 

"וכשהגענו למדרגות, כל אחד נפל על השני", סיפר שלום דוד, "ואחרי שכולם נפלו, איש מג"ב מתכופף אלי למטה ואומר לי 'אל תצעק רק תנשום. תוציא אוויר ותכניס אוויר. רק תנשום'".

הנער סיפר: "ותוך כדי שהוא דיבר איתי, הוא שם את הרגליים שלו בין הראש שלי, ואם הוא לא היה שם היו דורכים לי על הראש. הוא דופק לי על הראש ושואל אם אני בסדר, ושלא ארדם כדי שלא אתעלף".

לאחר מכן פנה אל המצלמה ואמר לשוטר: "אני רוצה להגיד לך תודה רבה. אני לא יודע אפילו איך להגיד לך את המשמעות של זה. התייחסת רק אלי. זה לא מובן אליו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום