אימה בצפת: שריפת הקוצים הדליקה את בלוני החמצן • צפו

שריפת קוצים רגילה התפשטה וגרמה להתלקחות של מחסן של ארגון 'ביקור חולים'. המקבילה הצפונית של 'חסדי עמרם', ו'חסדי שבתאי' שבמירון. במחסן היו בלוני חמצן. והאש שאחזה במחסן גרמה להתפוצצות המכלים, ולפיצוצים עזים שנשמעו עד מירון

אהרן מילר | חדשות בארץ 2.5.2021 | 22:45

הפיצוץ בצפת צילום: יוסף רפאל טדגי

השלווה בעיר צפת הופרה היום עם שמונה פיצוצים עזים שהחרידו את תושבי רחוב צה"ל והסביבה. פיצוצים שנשמעו עד מירון תוך שהשכנים המבוהלים לא מבינים מה מתרחש מתחת לביתם. הפיצוצים הרעידו את כל האזור כמו בעת מלחמה.

תוך זמן קצר התבררה סיבת הפיצוצים. כאשר שריפת קוצים רגילה התפשטה וגרמה להתלקחות של מחסן של ארגון 'ביקור חולים'. המקבילה הצפונית של 'חסדי עמרם', ו'חסדי שבתאי' שבמירון. במחסן היו בלוני חמצן. והאש שאחזה במחסן גרמה להתפוצצות המכלים, ולפיצוצים העזים. כוחות הביטחון פינו את תושבי הבניינים הסמוכים מחשש להתלקחות אדירה עוד יותר במקום.

 

יוסף רפאל טדגי, המתנדב בארגון 'ידידים', סיפר הערב (ראשון) ל'בחדרי חרדים' את שאירע: "הייתי בבית בשכונה הסמוכה ולפתע שמענו פיצוצים עזים. חפצים בבית רעדו. יצאתי מהבית לראות במה מדובר. ובדרך אף קיבלתי קריאה לחלץ של ילד נכה מהבניין. סרקנו את הבניינים הסמוכים, ובבניין נוסף חילצנו ילד מהמעלית. כל השכנים פינו את עצמם בעת הפיצוץ".

עוד הוסיף על סיבת השריפה: "זה התחיל בלהבות קטנות, מנגל או משהו בסגנון הזה. או אולי בכלל בגלל גל החום. לאחר שהאש כובתה וסיבת הפיצוצים התבהרה הכל חזר לשגרה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום