הילד שיגר מכתב למתנדב שהציל את חייו במירון • צפו

"הגומל לחייבים טובות": אל כינוס מיוחד של מתנדבי ארגון 'צוות הצלה' הגיע אביו הנרגש של הילד זאב מרדכי קוביטשעק. להודות ולהכיר טובה למתנדבים המסורים שהוציאו את בנו שכבר היה מוטל בין המתים ונלחמו להחזירו אל החיים | צפו בתוכן המכתב המרגש שכתב הילד | הכרת הטוב

אהרן מילר | חדשות בארץ 4.5.2021 | 08:40

האב, המתנדב והמכתב צילום: שרוליק ולס

ככל שהשעות והימים חולפים מאז התבררו ממדי האסון הנורא בליל שישי האחרון, ליל ל"ג בעומר תשפ"א בהר מירון. עת הסתלקו בחטף מ"ה נשמות בדוחק הרב במקום. הולכים ומתבהרים במקביל סיפורי ההצלה המופלאים, ומאמציהם ההירואיים של כוחות ההצלה שנכחו במקום.

לדאבון כל לב, תשומת הלב העיקרית נתונה לבתי האבלים. אך מנגד ישנם כאלו שבניסי ניסים ובהשגחה פרטית מופלאה הצליחו להיחלץ מהתופת. אחד מהם הוא הילד זאב מרדכי קוביטשעק בן ה-11, שרק אתמול (שני) חזר לביתו, לאחר שחייו ניצלו על ידי מתנדב 'צוות הצלה' שהצילו.

הרב קוביטשעק ומתנדבי צוות הצלה - קרדיט - שרוליק ולס

 

לכינוס מיוחד שנערך אמש למתנדבים בארגון 'צוות הצלה', הגיע אביו של הילד היישר מבית החולים רמב"ם שבחיפה, לאחר שהניח את בנו בבית. וביקש להודות למתנדבים המסורים ובראשם זה שהציל את בנו, המתנדב ר' ירמי קלפהולץ.

בדבריו עמד האבא על ההלכה שאדם שנעשה לו נס הרי הוא צריך לפרסם את חסדיו של הקב"ה, ועל כן הוא רוצה לספר ולשחזר את הנס הגדול. בדבריו שיתף האב את הנוכחים במה שאירע, ואת המצב הקשה בו היה שרוי בנו. שכבר הונח בין המתים. והמתנדב התעקש להעבירו אל בין החיים. ולהילחם על חייו במסירות אין קץ.

בידיו החזיק האבא הנרגש מצלמה ומכתב. במצלמה הראה למתנדבים את בנו מסתובב כאחד האדם בבית לאחר שקיבל במתנה את חייו. ובנוסף הביא מכתב מצמרר שכתב בנו שלא יכל להגיע לכינוס, מכתב שמוען אל המתנדב ר' ירמי קלפהולץ.

הרב קוביטשעק ומתנדבי צוות הצלה - קרדיט - שרוליק ולס

 

במכתבו המטלטל כתב הילד: "תודה רבה לך, בשביל שהיית שליח של הקדוש ברוך הוא להציל את החיים שלי, בזכותך ה' יעזור שיצא ממני בנים ובני בנים והכל בזכותך. ותודה רבה לך שאפילו שהחברים שלך התייאשו ממני אתה לא התייאשת ממני, ובזכות זה הקדוש ברוך עזר שאני בריא ושלם!".

"ובזכות זה הקדוש ברוך הוא יעזור שיוולדו לך בנים ובני בנים תלמידי חכמים, בעלי מעשים טובים, אמן", על החתום: "זאב מרדכי קוביטשעק".

לידי 'בחדרי חרדים' הגיעו תיעודים מרגשים מהמפגש אמש, כמו גם צילום המכתב המרטיט שכתב הילד. צפו:

המפגש של האב עם צוות ההצלה צילום: שרוליק ולס
 
המפגש של האב עם צוות ההצלה צילום: שרוליק ולס

המפגש של האב עם צוות ההצלה צילום: שרוליק ולס
 
המפגש של האב עם צוות ההצלה צילום: שרוליק ולס

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום