מפקד המחוז לפקודיו: "מצדיע לכם"

במח"ש צפויים לזמן לחקירה שוטרים וקצינים במחוז צפון, בעקבות האסון הגדול במירון | היום, פנה מפקד המחוז ואמר כי הוא גאה בהם ומגבה אותם: "אני חזק מאוד, אני נחוש ואני גאה מאוד בשוטרים שלי"

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 4.5.2021 | 11:42

מחוץ לאבו כביר צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מפקד המחוז הצפוני של המשטרה, ניצב שמעון לביא, משגר הבוקר (שלישי) מסר לשוטרי וקציני המחוז, בו הוא מגבה אותם בצל האסון הכבד בהילולה במירון. "אני גאה מאוד בשוטרים שלי, אני גאה מאוד במפקדים שלי", אמר לביא בסרטון ששלח לשוטרים.

הרקע לסרטון, היא חקירת מח"ש שמתנהלת בעקבות האסון במירון. בימים הקרובים צפויה המחלקה לחקירות שוטרים לזמן קצינים ושוטרים במחוז ולבדוק את מידת האחריות של המשטרה. גורמים בכירים במשטרה, בעבר ובהווה, גיבו בימים האחרונים את מפקד המחוז שמעון לביא.

 

"אתם יודעים, ברגעים הללו אתה למד על ערך החברות, על ערך הרעות ועל הערבות ההדדית", אמר מפקד המחוז לשוטרים. "משטרת ישראל זה ארגון מדהים. זו משפחה אחת, גדולה ומאוחדת. באופן אישי, אתה למד גם על עצמך. אתה למד בדיוק מאיזה חומר אתה עשוי".

"אני רוצה לומר באופן ברור", הוסיף לביא, "אני חזק מאוד, אני נחוש ואני גאה מאוד בשוטרים שלי. אני גאה מאוד במפקדים שלי. אני גם גאה בכם. אני רוצה לומר לכם תודה על הכל ולהצדיע לכם".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום