הפרופ' רן בליצר: "לעת עתה, החיסון עמיד לכל המוטציות"

הפרופסור רן בליצר בראיון נרחב הבוקר מתייחס לשלל ההיבטים של הלחימה בנגיף קורונה "הנתונים מעודדים ומראים ששני החיסונים שקיבלנו יוצרים חסינות משמעותית וטובה גם אחרי חצי שנה"

אהרן מילר | בריאות 5.5.2021 | 12:37

פרופ' רן בליצר צילום: צילומסך ערוץ 13

הפרופ' רן בליצר, התראיין הבוקר (רביעי) לתכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103 והתייחס לתחלואה הנמוכה, חיסוני הילדים והמוטציות הרבות ומידת עמידותם מול החיסון, כמו גם המשך הפעלת ה'תו הירוק'.

בדבריו שהובאו באתר 'וואלה' אמר בליצר בנוגע לסאגת מנת החיסון השלישית: "הנתונים מעודדים ומראים ששני החיסונים שקיבלנו יוצרים חסינות משמעותית וטובה גם אחרי חצי שנה, נכון לעקוב אחת למספר חודשים ובאופן רציף".

"אני חושב שכולם מחכים בסבלנות לפרסום מדעי על ניסוי שחברת פייזר ערכה, כשנראה את התוצאות של הניסוי ואת המסקנות, נוכל לגבש עמדה. אני כמו הרבה אחרים בוודאי שלא אעשה שום דבר עד שלא אראה תוצאות מדעיות מסודרות", אמר הפרופסור בנוגע לחיסוני הילדים.

"אין ספק שנושא של וריאנטים ימשיך ללוות אותנו בחודשים הבאים כל הזמן" הבהיר בליצר על נושא החיסונים, והדגיש: "האתגר שממנו אנחנו מנסים להימנע הוא וריאנט שיש לו עמידות חלקית או מלאה כנגד החיסון. נכון לרגע זה אין אף וריאנט, שאנחנו יודעים עליו, שיש סיבה להניח שיש עמידות לחיסון נגדו. אין עדות עד עכשיו בספרות ובנתונים שיכולים לגרום לחשוב שהוא עמיד".

לסיום התייחס הפרופסור לתו הירוק ואמר: "אני חושב שנאריך את התו הירוק, שוב ושוב עד אשר יהיו נתונים או מישראל או מהעולם שהדבר הזה לא נכון לביצוע".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום