"מופרעת": אולמרט תוקף את משפחתו של נתניהו

לאחר שכינה אותם חולי נפש, משפחת נתניהו תבעה את ראש הממשלה לשעבר במאות אלפי שקלים - אך הוא לא מתרגש, וטוען: "לא נתתי חוות דעת רפואית" | בנוסף תקף: "בראש ממשלת ישראל עומד במשך שנים נוכל"

יאיר כלפה | חדשות בארץ 7.5.2021 | 12:37

אהוד אולמרט/בנימין נתניהו צילום: משה שי/יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע הפלונטר הפוליטי, הבוקר (שישי) ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הגיב לתביעת משפחת נתניהו נגדו על סך 837 אלף שקל, לאחר שכינה אותם חולי נפש.

"אני לא מוטרד", הגיב לתביעה ב'103fm', "אני משועשע מהמשפחה המופרעת הזאת. לא נתתי חוות דעת רפואית, הבעתי דעה על ההתנהגות שלהם. אני חושב שההתרשמות הזו היא התרשמות לגיטימית, ואני חושב שרבים שותפים לה".

למרות התביעה, אולמרט המשיך לתקוף את נתניהו: "בראש ממשלת ישראל עומד במשך שנים נוכל, רמאי ואדם שאין להאמין לאף מילה שלו. מעניין שעל זה הוא לא תובע אף אחד לדין. למרות שזה נאמר על ידי רבים". אולמרט הסיק מכל כי "כנראה שעל כל היתר הוא מסכים. אני מאוד אשמח לבחון את הדברים הללו בבית המשפט, כשהעניין הזה יגיע לכדי בירור".

אולמרט התייחס לאפשרות שתוקם ממשלה בלי הליכוד: "אם נתניהו רוצה להיות חבר כנסת באופוזיציה יכול להיות שהקריירה הפוליטית שלו תימשך. היא רק תהיה שונה לחלוטין".

"שליחותו של נתניהו כמנהיג לאומי הסתיימה לפני הרבה זמן", טען ראש הממשלה לשעבר שריצה עונש מאסר. "הוא גורר את המדינה לבחירות נוספות רק בגלל האינטרס האישי שלו. הוא לא מצליח לצבור את התמיכה הדרושה כדי להקים ממשלה".

"אלו תהליכי ההתפוררות האחרונים של נתניהו. אני רוצה בכל לבי שתקום הממשלה הזאת, גם אם זה יוביל תוך זמן קצר לבחירות", סיכם.

כזכור משפחת נתניהו הגישה תביעת לשון הרע נגד אולמרט, לאחר שהאחרון כינה אותם כחולי נפש. בכתב התביעה נטען כי החל מזמן קצר לאחר ששוחרר מהכלא החל אולמרט "בניסיונותיו האובססיביים לפגוע בתובעים ולרמוס את שמם הטוב בפומבי".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום