טרגדיה קשה בישיבת מיר: הרב עמיחי ריין ז"ל הלך לעולמו

עצב ויגון בישיבה הגדולה בישראל - ישיבת מיר בשכונת בית ישראל בירושלים עם היוודע הבשורה הקשה והמרה על הסתלקותו של אחד ומיוחד בבני החבורה בישיבה הרב עמיחי ריין ז"ל אברך שכל כולו חסד למען הזולת שנפטר לאחר המחלה הנוראה והוא בן 37 בלבד 

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 7.5.2021 | 14:55

נר נשמה צילום: pixabay

שבר עצום בישיבת מיר: אחד מגדולי בעלי החסד בישיבת מיר האברך החשוב הרב עמיחי ריין ז"ל תושב העיר ביתר הלך לעולמו לאחר מחלה קשה וממושכת והוא בן 37 בפטירתו. 

סיפורו של הרב עמיחי ריין ז"ל הוא סיפור של אמונה וביטחון הוא חלה במחלה הנוראה במשך שנים רבות עוד קודם חתונתו ולאחר שהתרפא מספר פעמים ממנה המחלה חזרה ל"ע לגופו הוא נלחם במחלה באמונה ובגבורה אך היום ערב שבת קודש קרסו מערכות גופו והוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה. 

בבחרותו למד ר' עמיחי בישיבת 'באר התורה' (גיל) ולאחר מכן עבר ללמוד בישיבת מיר בירושלים שם היה לאחד מבחירי הישיבה ומטובי אנשי החסד. 

הוא הקריב כפשוטו את כל חייו לעזרה לזולת ולכל אברך ואברך בישיבת מיר בירושלים, היה שותף בכל המכירות של ישיבת מיר לעזור לאברכים "זה היה המוטו שלו בחיים" מספרים חבריו ל'בחדרי חרדים', היה מארגן את כל המכירות המוזלות וחלוקות חינם לאברכים בישיבת מיר. 

גם בחצי שנה האחרונה הוא היה בא באפיסת כוחות לישיבה והפך את העולם בכדי לעזור לאברכים בישיבת מיר. "הוא כבר לא יכל להזיז את עצמו בקושי בגלל המחלה, אך גם השבוע הוא לא וויתר והגיע בכוחות אחרונים לת"ת של הישיבה בכדי לראות מה עוד אפשר לעזור". 

מדובר בטרגדיה נוראה בישיבת מיר לאחר הטרגדיה האחרונה באסון מירון שבו נקטפו כמה מבחורי הישיבה. 

הוא הותיר אחריו את רעייתו האלמנה ושני ילדים יתומים. 

על מסע הלוויה יתקיים היום בערב שבת קודש פרשת בהר בחקתי נמשיך ונעדכן ב'בחדרי חרדים'. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום