"מתבלבל": עימות בין ר"ע ירושלים לבן-גביר

לאחר שיו"ר 'עוצמה יהודית' העביר את לשכתו לשכונת שיח ג'ראח, בעקבות ההתנכלויות של הערבים כלפי היהודים באזור, ולאחר מכן החזיר אותה לכנסת, ראש עירית ירושלים משה ליאון תקף: "אני לא צריך אף גורם זר" | בתגובה בן-גביר עקץ: "כנראה חושב שירושלים זה גבעתיים"

יאיר כלפה | חדשות בארץ 9.5.2021 | 09:21

מהומות סביב לשכתו של בן גביר צילום: ישי ירושלמי

למרות שהחזיר את לשכתו משכונת שיח ג'ראח, שהייתה שם בסוף השבוע האחרון, יו"ר 'עוצמה יהודית' הותקף על ידי ראש עיריית ירושלים.

בן-גביר כאמור, העביר את לשכתו לשכונה הערבית לאחר שבימים האחרונים התושבים היהודים במקום התלוננו על תקיפות מצד התושבים הערבים.

ראש עירית ירושלים משה ליאון תקף את החלטתו של בן-גביר להגיע למקום: ‏"אתה רוצה לבוא לגור? ברוך הבא. אבל אני לא צריך אף גורם זר שיבוא וייקבע את משכנו כדי לעשות סדר. המשטרה והעירייה עושות את העבודה. אנחנו מסתדרים יופי", אמר בראיון ל'כאן ב'.

חבר הכנסת מטעם 'עוצמה יהודית' הגיב: "‏מדהים שראש עירייה שבמשך 10 ימים עושים לינץ לתושבים שלו בגלל שהם יהודים ולא מוצא לנכון אפילו לא לצייץ דרישה כלשהיא מהמשטרה".

"מותח ביקורת על חבר כנסת שבלילה של שהיה במקום הצליח להביא את המשטרה להבנה שחייבת נקודה צמודה - ליאון כנראה מתבלבל וחושב שירושלים היא גבעתיים", עקץ.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום