הפרובוקטור חוזר: הפרופ' מכחיש הקורונה מתגולל על החרדים

בסדרת ציוצים בחשבון הטוויטר שלו תוקף פרופ' לס את הילודה החרדית וטוען כי היא אסון. הגולשים הרבים לא נותרו אדישים ותקפו בחזרה את הפרופסור שהכחיש את הנגיף ואז אץ להתחסן בעצמו

אהרן מילר | בריאות 9.5.2021 | 14:00

פרופ' יורם לס צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

הפרופור יורם לס מי שהיה ממכחישי הקורונה הבולטים, ולאחר מכן אץ רץ להתחסן בעצמו. החל בימים האחרונים לתקוף את המגזר החרדי.

בסדרת ציוצים בחשבון הטוויטר שלו תקף הס את הילודה החרדית וטען כי היא אסון. הס כתב בחשבון הטוויטר שלו "‏הפיריון בחברה החרדית רושם שיאי עולם. 7 ילדים לכל אשה. בעוד שני דורות הם יחסלו את הכלכלה והחברה במדינת ישראל".

לאחר שהותקף במאות תגובות זועמות הוסיף הס וכתב: "‏ממשלה ללא חרדים יכולה לבטל דיור חינם לחרדים, הנחות ארנונה, וגם לבטל קצבאות ילדים ואבטלה למי שלא עובד".

בהמשך טען כי המדינה מחלקת דירות לחרדים חינם. "‏‎ומהיכן קונים 7 דירות לילדים? המדינה מספקת להם דיור חינם", כתב הפרופסור. הס טען לאחר שהותקף בתגובות כי "‏‎משפחה חיה מקיצבה לא יכולה לקנות 7 דירות ל-7 ילדים שחיים מקצבה. הילדים לא ברחוב. ז.א. שבסוף החשבון הם גרים בחינם. בשטחים?".

התגובות נגדו היו נזעמות, ציניות ומצחיקות. אחת כתבה "‏‎‎וואי אני חרדית נשואה כבר 23 שנים ועדיין לא קיבלתי דירה מהמדינה וחיה בשכירות. אפשר הכוונה איפה מחלקים דירות?". אחר כתב "‏‎אני חרדי עם ארבעה ילדים, אולי תספר לי איפה נרשמים לקבל דירות".

תגובה נוספת השוותה את הפרופסור לפרעה: "‏כבר קדמך פרעה: הָבָה נִתְחַכְּמָה לוֹ פֶּן יִרְבֶּה וְהָיָה כִּי תִקְרֶאנָה מִלְחָמָה וְנוֹסַף גַּם הוּא עַל שֹׂנְאֵינוּ וְנִלְחַם בָּנוּ וְעָלָה מִן הָאָרֶץ". אחר כתב "‏זה פרופסור אצלכם במדינה? זה נראה כמו ציוץ של פרופסור מאיראן".

אתמול כתב לס: "‏ממשלה ללא חרדים יכולה לבטל: קצבאות ילדים, הנחות ארנונה, ובעיקר דיור חינם. מדינת ישראל מתחסלת דמוגרפית". גם בציוץ הזה הגולשים לעגו לו ושאלו אותו האם הוא הפך לזקן סנילי?

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום