חקירת אסון מירון: במשטרה זועמים על מח"ש

בצל הדרישה הציבורית להקמתה של ועדת חקירה ממלכתית שתבדוק את הכשלים שהובילו לאסון מירון, מדווח הערב כי כבר ישנם חיכוכים בין צוותי החקירה של מח"ש והמשטרה. לאחר שהמשטרה סירבה לשתף ממצאים עם מח"ש, האחרונים פנו לבית משפט ובמח"ש זועמים

יחיאל גלאי | חדשות בארץ 9.5.2021 | 22:09

הכניסה למח"ש. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ככל שחולפים הימים מאז האסון הבלתי נתפס בהר מירון, כך עולים הקולות גם בתוך הציבור החרדי שקוראים להקמתה של ועדת חקירה ממלכתית שתחקור לעומק את הכשלים ותאתר את האשמים.

אך לעת עתה היועמ"ש לממשלה והתובע הכללי אביחי מנדלבליט אישר פתיחת חקירה של מח"ש והמשטרה, החלטה שגוררת ביקורת ציבורית רבה, שכן כיצד המשטרה תוכל לחקור את עצמה על אולי כשליה שלה?

הצצה לאיך מתנהלת חקירת אסון מירון אחת מהחקירות הרגישות והמורכבות שהוטלה על מח"ש והמשטרה, ניתן למצוא בדיווח הערב (ראשון) של שלי טפיירו, כתבת דסק המשפט ב'כאן 11'. לפי הדיווח, כבר עם תחילתה של החקירה מתגלים חיכוכים בין הצוותים החוקרים של המשטרה ומח"ש.

טפיירו מדווחת ב'כאן 11', כי במח"ש ביקשו מהמשטרה את הממצאים הפתולוגיים של הרוגי האסון, שלהם משמעות קריטית בנוגע לחקירת האסון. אולם לדבריה, במשטרה סירבו, ובמח"ש מיהרו לבית המשפט להוציא צו חסוי שיורה למכון להעביר את הממצאים. במשטרה זעמו נוכח הצו שנכפה עליהם.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום