לאיזו קופת חולים הכי הרבה חרדים עוברים?

בשנים האחרונות חלו תמורות ושינויים בנתוני מבוטחי קופות החולים •  במאמר שלפניכם נערוך סקירה קצרה על העדפות של המבוטח החרדי, נבין מדוע רבים בוחרים דווקא בשירותי הבריאות של מכבי ונסביר כיצד אפשר לעבור קופה תוך 3 דקות בלבד!...

יוסף אור כתבה מקודמת | בריאות 10.5.2021 | 07:44

מכבי שירותי בריאות צילום: יח"צ

אין ספק כי אחד הגורמים המרכזיים להצלחת מבצע החיסונים לפני מספר חודשים, הוא קופות החולים בארץ. אם הייתה דרושה הוכחה למערך המסודר וליעילות קופות החולים בישראל, הרי שקיבלנו מיליונים כאלה, בדמות סדר מופתי וניהול מתוקתק של מילוני המתחסנים על פי שכבות גיל, קטגוריות סיכון וכדו'. מה שגרם לקהל הישראלי להבין כי לא תמיד זקוקים לפנות לבית החולים לשם טיפול רפואי וכי שירות הרפואה בקופות, לא פעם יעיל הרבה יותר.

המובילה מבין קופות החולים בשנים האחרונות הינה מכבי שירותי בריאות, שמככבת בעלייה מתמדת של מצטרפים חדשים ובסקר שביעות רצון שנערך ע"י משרד הבריאות ומכון המחקר ברוקדייל, נמצא כי 93% מחבריה מרוצים יותר לעומת חברי הקופות האחרות, כשהם מציינים לשבח את מערך הרפואה המתקדם, עם טובי המומחים בענף וכן שירות נוח ויעיל.

במאמר שלפניכם נערוך סקירה קצרה על היתרונות אותם מעניקה מכבי למבוטחיה וננסה להבין מה המניע המרכזי של הלקוח החרדי בבחירת שירותי בריאות למשפחה.

רפואת 360

למכבי שירותי רפואה מתקדמים במגוון תחומים, המעניקים מענה הוליסטי לכל המשפחה. למכבי בתי מרקחת מתקדמים - 'מכבי פארם', מרפאות שיניים - 'מכבידנט' ורפואה משלימה – 'מכבי טבעי'.  אלו נותנים מענה מדויק ומקיף של 360 לכלל השירותים. מעבר לנוחות והנגישות, יתרונות אלו מעניקות ללקוח תחושה של ביטחון ורוגע חשובים.

מערך רפואי און ליין

שירותי הבריאות הדיגיטליים של מכבי, פותרים לא מעט בעיות ופרוצדורות רפואיות באמצעות המחשב או הסמארטפון, כך שבהרבה מקרים אינכם זקוקים להגיע כלל למרפאה. שירותי הדיגיטל המגוונים זמינים 24/7 ומאפשרים צפייה בתיק הרפואי, בקשות ישירות מרופא המשפחה בלחיצת כפתור, מערכת זימון תורים מתקדמת ושירותי אדמיניסטרציה נוחים וקלים שחוסכים באופן משמעותי הגעות מיותרות לקופה.

הנחה על אימוני כושר וטיפולי שיניים

מכבי מציעה מגוון של שירותים מוזלים, לכלל המשפחה. כגון: טיפולי שיניים משמרים ב-20 ש"ח בלבד, שירותי אופטיקה עם הנחה של עד 1,019 ש"ח ברכישת משקפיים ועדשות מגע אופטיות, אימוני כושר ב-23 ש"ח לחברי "מכבי שלי" ועוד...

מעבר מהיר

נקודה נוספת שראויה לציון, שככל הנראה מדרבנת גם את המעבר לקופת החולים של מכבי, היא המעבר המהיר שנעשה באמצעות שירות מקוון. תוך 3 דקות בלבד.

בהשארת פרטים בטופס כאן למטה, תקבלו מידע מפורט מנציג שיסייע לכם במעבר לשירותי הבריאות המתקדמים והמשתלמים של מכבי.

בהשארת פרטים בטופס כאן למטה,תוכלו לעבור קופה תוך 3 דקות בלבד>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום