לאחר שזוכה: בן דודו של נתניהו עומת בשידור

לאחר הזיכוי הבוקר, שוחח עורך הדין דוד שמרון עם בן כספית וינון מגל ב־103fm, וספג מתקפה: ב-15 שנות שלטונו של בן דודך נתניהו לא היו בכלל ועדות חקירה

אהרן מילר | חדשות בארץ 10.5.2021 | 14:05

תומר נינברג

הבוקר (שני) נסגר התיק נגד עורך הדין דוד שמרון, מקורבו של נתניהו בפרשת הצוללות. לאחר הזיכוי שוחח שמרון עם בן כספית וינון מגל ב־103fm, ואמר: "יש הקלה גדולה, ואני רוצה להודות לאותם האנשים שעזרו לי לאורך כל הדרך".

לדבריו, "אני עכשיו רוצה לעסוק רק בטוב ולא לסגור חשבונות עם אף אחד. זה לא היה קל אבל יש לנו יכולת עמידה. כשאתה יודע שהצדק איתך זה כמובן יותר קל לעמוד. יש משאות יותר קשים מזה - ויש יותר קלים מזה".

בהמשך השיחה לא חסך בן ביקורת מהמרואיין: "אני חייב להגיד, מעבר לשמחתך האישית, שפרשת הצוללות היא פרשה חמורה שצריכה להיות נדונה בוועדת חקירה ממלכתית. ב-15 שנות שלטונו של בן דודך נתניהו לא היו בכלל ועדות חקירה".

"בן, שנייה אחת", קטע אותו שמרון, "הנושא של ועדות חקירה הוא נושא מאוד רציני, שווה דיון רציני. אשמח לעשות אותו פעם לא בהקשר הנוכחי. זה נושא מורכב שאני עוקב אחריו 40 שנה, וצריך לדון בזה ברצינות. זה לא דבר טריוויאלי. זה לא דבר שצריך לעסוק בו למען הסטטיטסיקה. אני לא בטוח שזה המסלול הנכון".

בן השיב: "אני לנצח לא אאמין ברמה האישית שלי שאתה מייצג את שמרון שמייצג את טיסנקרופ בלי שנתניהו יודע מזה". שמרון הגיב: "אתה יכול להאמין, אתה יכול לא להאמין, הכול בסדר". לדבריו, "היחסים שלנו לא נפגעו, אבל אני כבר לא בלופ".

עוד אמר כספית: "דוד, אני מכיר את המערכת שלך עם נתניהו. הלוואי שלי היו כאלה מקורבים שמייצגים אותי בכל דילמה. לדעתי כשהוא רוצה עוד 3 צוללות ואתה המייצג - אני חושב שזה צריך להיבדק גם אם לא ברמה הפלילית".

בהמשך שיחתם נשאל עורך הדין שמרון על התביעה המתנהלת מול הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר, בוגי יעלון. "אני, מצדי, מוכן לקבל מבוגי התנצלות על הדברים הלא מבוססים שאמר. אני לא מחפש את ראשו או את כספו. אני יודע גם שאם אזכה בתביעה, אני יודע מה תהיה מטרת הכסף".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום