בעל חנות תכשיטים נעצר; העלים מעל מיליון ש"ח

הכנסותיו מכרטיס אשראי בלבד עמדו על 1.4 מיליון ש"ח אולם הוא דיווח שהמחזור שלו 300,000 ש"ח | שופט בית משפט השלום בתל אביב-יפו שחרר את החשוד בתנאים מגבילים

אהרן מילר | חדשות בארץ 10.5.2021 | 11:12

זהב. אילוסטרציה צילום: unsplash

בעל חנות תכשיטים בתל אביב, בשם רוברט קוסשוילי הובא בפני בית משפט השלום בתל אביב-יפו בחשד להעלמת הכנסות בסכום של מעל מיליון שקלים. השופט אור ממון שחרר את החשוד בתנאים מגבילים.

מבקשת המעצר עולה כי במסגרת מבצע ביקורות מס הכנסה ארצי, עלה כי סך התקבולים מכרטיסי האשראי שהופקדו בחשבון הבנק של קוסשוילי עולה על מחזור הכנסותיו המדווח.

בעקבות ממצאי המבצע, פתח פקיד שומה חקירות מרכז בשיתוף פקיד שומה חולון, בחקירה גלויה. כאשר על פי החשד במהלך השנים 2017 – 2019  הופקדו בחשבונות הבנק של קוסשוילי תקבולים מכרטיסי אשראי בסך של כ-1.4 מיליון שקלים, בעוד שמחזור הכנסותיו המדווח בשנים אלה מסתכם לסך של כ-300,000 ש"ח. כמו כן, עלה החשד כי קוסשוילי ניהל פנקסים כפולים.

כאמור, השופט אור ממון מבית משפט השלום בתל אביב-יפו שחרר את החשוד בתנאים מגבילים בהם התחייבות עצמית על סך 300,000 ש"ח, בנוסף לערבות צד ג' על סך של רבע מיליון ש"ח, הפקדת מזומן על סך 40,000 שקלים, וצו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום