שעות אחרונות בלבד להרשמה להגרלת יד לאחים על ספר התורה

תכונה רבה ביד לאחים לקראת ההגרלה על ספר התורה המיוחד של גדולי ישראל שיוגרל הערב בין כלל השותפים למצוות פדיון שבויים של יד לאחים ויהיה רכושו הפרטי של הזוכה בו

אליקים דהן כתבה מקודמת | חרדים 12.5.2021 | 07:03

ספר תורה צילום: David Cohen/Flash90

התעניינות שיא בהגרלת הענק ההיסטורית והנדירה שתערך הלילה על ספר תורה מהודר ומפואר בין כלל התורמים והמסייעים למצוות פדיון שבויים. למוקד שפתח יד לאחים להרשמה להגרלה מגיעים פניות רבות ומגוונות של יהודים מכל רחבי הארץ המבקשים לזכות בקיומה של המצווה הנדירה.

להצטרפות להגרלה הנדירה לחצו כאן

במסגרת הזכייה הגדולה והחשובה בספר תורה מהודר ומפואר, מזכירים ביד לאחים, יקבל העולה בגורל גם את מימון העלות של מודעות רחוב המבשרות על הכנסת ספר התורה, ואפילו במימון התהלוכה לבית הכנסת של הזוכה המאושר. "דווקא בימים סוערים אלו, כל יהודי רוצה לזכות בספר התורה המיוחד שאת אותיותיו הראשונות כתבו גדולי ישראל" אומרים בארגון. מצוות כתיבת ספר תורה  טומנת בחובה סודות גדולים וסגולות נפלאות.

ממוקד יד לאחים נמסר על פניות מרגשות ביותר שהגיעו למוקד בימים האחרונים.

להצטרפות להגרלה הנדירה לחצו כאן

כך, למשל, היו אלו בני משפחות רבים שבקרבם בוערת השתוקקות זה זמן רב להנציח את זכר יקיריהם בספר תורה מהודר. הללו התארגנו במשותף, כשהם מגייסים לשם כך את כל בני המשפחה המורחבת. כולם התקשרו להירשם להגרלה במוקד יד לאחים, במטרה להגדיל את סיכוייהם בזכייה הגדולה.

מהמוקד הטלפוני  נמסר כי ההרשמה להגרלה תיסגר היום בשעה 22:00 בדיוק, והציבור להקדים ולהתקשר מוקדם ככל האפשר. 

להצטרפות להגרלה הנדירה לחצו כאן

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום