תיעוד: כך פעל הפורץ הסדרתי לרכבי התושבים

תושב חולון הואשם היום בבית משפט השלום בתל אביב בשורה של פריצות לרכבים בעיר וגניבת רכוש | החשוד תועד במצלמות האבטחה בשעת מעשה | המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו | צפו

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 9.5.2021 | 12:43

החשוד פורץ לאחד הרכבים צילום: מצלמות אבטחה

התביעה המשטרתית הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב חולון, בשנות  ה-30 לחייו, בחשד שפרץ למספר כלי רכב בעיר וגנב מתוכם רכוש. חלק מהפריצות תועדו במצלמות האבטחה - מה שהביא ללכידתו.

מהמשטרה נמסר כי היא ניהלה במהלך השבועות האחרונים חקירה בתחום עבירות הרכוש בחולון, בעקבות קבלת מספר תלונות בעלות מאפיינים דומים, במסגרתן נפרצו מספר כלי רכב בחניונים תת קרקעיים ונגנב מתוכם רכוש.

בתוך כך, חוקרי מחלק פשעים במרחב איילון של המשטרה הפעילו אמצעים טכנולוגיים מגוונים, אשר הביאו לזיהוי של חשוד במעשים, תושב חולון בשנות ה-30 לחייו.

 

הפריצה לרכבים\\צילום: מצלמות אבטחה

המשטרה עצרה את החשוד לחקירה בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב, כאשר חקירת המשטרה העלתה בנוסף חשדות כי נהג ברכב גנוב וזאת מבלי שהוציא רישיון נהיגה מימיו וכן החזיק רכוש חשוד כגנוב.

היום, עם סיומה של החקירה ובהתאם לממצאיה, הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א נגד הנאשם כתב אישום בגין עבירות אלו וכן בקשה להאריך את מעצרו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום