בלעדי לגולשי 'כל רגע': כך תקבלו הנחה על אופניים חשמליים

בשנים האחרונות הפכו האופניים החשמליים לאחד מכלי התחבורה הפופולריים ביותר בכבישי ישראל • במגזר החרדי נרשמה גם כן עלייה משמעותית בשימוש באופניים אלו, בפרט בקרב אברכי כולל. לאור כך, ב'אסף בייק' יצאו במבצע מיוחד לגולשי כל רגע • כל הפרטים

יוסף אור כתבה מקודמת | רכב ותחבורה 13.5.2021 | 07:40

אופניים חשמליים צילום: Unsplash

בשנים האחרונות עם ישראל עבר בהמוניו לרכיבה דו אופנית. מאז המצאת האופניים החשמליים, חלה מגמת עלייה משמעותית ברכישות אופניים. כך למשל, ב-2010 יובאו לארץ סה"כ כ 1,239 זוגות אופניים חשמליים בלבד. 6 שנים אח"כ, הנתונים הכפילו את עצמם כמעט פי 70 (!!) ולארץ יובאו כבר 70,021 זוגות אופניים.

הסיבה לפופולריות הרבה ברורה למדי. האופניים החשמליים חוסכים לאנשים את העמידה המרגיזה בפקקים, הם נוחים ופרקטיים למדי, כך שניתן לעלות איתם יחד לרכבת ואף להכניס אותם בקלות לתא המטען של הרכב ובנוסף, הם חוסכים מאיתנו הוצאות רבות, כגון עלויות דלק ותשלום למוניות ואוטובוסים.

לאור הביקוש הרב לרכיבה על אופניים חשמליים, נפתחו חנויות אופניים רבות באזורי המרכז. כגון: בבני-ברק, רמת גן, תל אביב, גבעתיים ועוד. אחת מהמוכרות שבהן נפתחה אך לפני כמה חודשים וכבר מושכת את תשומת לב צרכני האופניים החשמליים.

'אסף בייק' הממוקמת במרכז שוסטר שברמת אביב ג', מציגה לראווה עשרות סוגי אופניים ומגוון רחב של קורקינטים מכל הסוגים, ויודעת להתאים במקצועיות לכל לקוח ולקוח את האופניים המתאימים לו, על פי צרכיו.

מי שמנהל את החנות הינו אסף, בחור צעיר ונעים הליכות שפינה כמה דקות מזמנו למעננו, במהלך העבודה העמוסה בחנות.

ספר לי קצת, מה הביא אותך בגילך לפתוח כזו חנות?

"האמת שאני מתעסק בתחום האופניים כבר שנים רבות. במהלך הזמן יצא לי לייעץ בנושא ללא מעט אנשים, עד שהחלטתי לקחת את זה לפן המקצועי ולהקים עסק". 

תסלח לי, אבל מה יש כל כך להבין בזה?

"זאת ממש תורה שלמה", צוחק. "יש לדעתי למעלה מ-50 סוגי אופניים חשמליים ולכל אחד מפרט טכני שונה, פלוסים שונים ובהחלט זה דורש הבנה רבה".

אסף מציין כי לא מעט חרדים רוכשים אצלו בחנות. "נסיעה באופניים חשמליים הפכה לפופולרית במיוחד בקרב חרדים ואברכי כולל בפרט. אורח החיים החרדי מצריך תנועתיות ונגישות מכיוון שלרוב הם מנהלים סדר זמנים צפוף יותר, עם תפילות, הבאת הילדים לגן וכולי".

תשתף אותנו במבצע המיוחד ל'כל רגע'

"מכיוון שכאמור הקהל החרדי רוכש כאן בהמוניו, אני יוצא במבצע מיוחד. כל לקוח שיתקשר אלי אחרי שקרא את הכתבה ב'בחדרי חרדים', יקבל הנחה משמעותית על דגם מצוין של אופניים חדשות כאן בחנות".

ראוי להזכיר כי חשוב מאוד לשמור על כללי הבטיחות ברכיבה על אופניים או קורקינט חשמלי ולרכוש קסדה איכותית ולטפל באופניים בזמן.

לפרטים נוספים:

אסף בייק

אליעזר קשאני 1 – רמת אביב גימל ( החנות נמצאת בחניון )

טלפון: אסף- 050-4245270

ניתן להשאיר פרטים ונציג יצור עמכם קשר>>>


 

'אסף בייק' צילום: יח"צ
 
'אסף בייק' צילום: יח"צ
 
'אסף בייק' צילום: יח"צ

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום