"אחי התארס בגיל 29": היום בחצות, הסגולה הנדירה לזיווג הגון

בעוד שעות בודדות זה קורה, הזמן המסוגל לתפילה לזיווג • הלילה בחצות - מעמד התפילה הנודע כישועה בדוקה ומנוסה של כוללי "רינה של תורה", עם פתיחת שלושת ימי ההגבלה • סיפורים מצמררים התקבלו למערכת אודות הניסים הגלויים שהתרחשו בלילה המסוגל והקדוש

כתבה מקודמת | חרדים 13.5.2021 | 07:13

מעמד תפילה המסוגל צילום: יח"צ

שעות אחרונות לקראת הלילה - זמן המסוגל, חצות ליל שישי אשר הוא היום הראשון ל"שלושת ימי ההגבלה", עת יתקיים המעמד הנודע לישועה בדוקה ומנוסה להמוני ישראל. לאחר שעות רצופות של שקידת התורה ע"י מאות לומדי הכוללים "רינה של תורה", יעתירו בקברו הקדוש של האמורא רבי אבדימי דמן חיפה זיע"א, בראשות רבותיהם והגאון הגדול רבי שרגא שטיינמן שליט"א, ובכוח הרבים יבקשו רחמים וישועה בקרוב, בזכות גודל הזמן והמקום לישועה פרטית בהזכרת כל שם ושם.

לחצו כאן כדי להיות שותפים למעמד המסוגל>>>

מדובר במעמד מיוחד הנערך בציון הקדוש וסוחף אלפים המבקשים ישועה פרטית בענייניהם ורוצים ששמם יוזכר במעמד המרגש הנודע כבדוק ומנוסה לישועה אף במקרים קשים ומורכבים, וכפי ההתבטאות הנדירה של רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א, אשר כתב: "ג' ימי ההגבלה הוא זמן מסוגל להתפלל בכוח התורה ובפרט לזיווג הגון, ובס"ד יוושעו כולם בקרוב". לאור זאת ולבקשת רבים, באופן נדיר ומיוחד, במעמד התפילה יתקיים אף מעמד ותיקון מיוחד למצפי ישועה פרטית לזיווג שני.

חשוב לשים לב: מטעם הנהלת "רינה של תורה" נמסר כי מעמד התפילה יתקיים השנה במתכונת שתאפשר השתתפות ללומדי הכוללים בלבד, זאת לאור הנחיית גורמי הביטחון ובמטרה למנוע צפיפות במתחם הקבר. המבקשים ששמם יוזכר במעמד הקדוש שנודע כבדוק ומנוסה להחשת ישועה וזיווגים, יכולים למסור שמותיהם כאן>>>.

לאור בקשות השתתפות רבות הנהלת הכוללים ביקשה להביע את המסר כי השנה מתקיימת היערכות מיוחדת לקיום בטוח של המעמד, ובקשתם מהציבור להבנה ולהיענות גורמי הביטחון והפיקוח שכאמור אסרו על הגעה באופן נרחב, לתועלת הרבים ושמירת הנפש והגוף. בנוסף, ניתן להצטרף בשעת המעמד דרך שידור חי.

בכוח תורת הלומדים ששעותיהם הרצופות קודם התפילה מוקדשים על ידם להצלחת המבקשים ולקבלת תפילתם, בכוח האמורא המליץ טוב בעד המתפללים אצלו כאשר ראו המונים בעיניהם, ובכוח סדר התפילה המיוחד לעת רצון זו, יעתירו ויתחננו באי המעמד הקדוש שיתמלאו משאלות הלב של המוני ישראל, אשר עיניהם נשואות אל לילה גדול הזה.

סיפורים רבים הגיעו אלינו למערכת על הניסים המיוחדים שהתרחשו לאחר התפילה אשתקד. אריה מעיד כי "שנה שעברה נתתי את השם של אחי בן 29 והוא התארס ב"ה זמן קצר לאחר מכן. באותה הזדמנות נתתי גם את השם שלי וישר החלו להגיע הצעות". 

לעדויות נוספות ולשותפות במעמד המסוגל לחצו כאן>>>




 

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום