יאיר גולן רומז: פרעות היהודים בגלל נתניהו

על רקע הפלונטר הפוליטי והביטחוני, חבר הכנת מ'מרצ' הביע תמיהה איך יתכן כי בשבוע שבו המגעים בגוש השינוי התקדמו, פרצו המהומות מהצד היהודי | סמוטריץ' בתגובה שואל את ראשי 'ימינה': איך אתם מסוגלים להקים ממשלה עם הדבר הזה?

יאיר כלפה | פוליטי 13.5.2021 | 15:48

יאיר גולן צילום: משה שי, פלאש 90

בעוד ישראל נלחמת מול החמאס בעזה במסגרת מבצע 'שומר החומות', ומתמודדת במקביל עם הפוגרומים והפרות הסדר מצד ערביי ישראל. בחר היום (חמישי) חבר הכנסת יאיר גולן מ'מרצ' סגן הרמטכ"ל לשעבר להביע את תסכולו הפוליטי, מתוך רמיזה כי מהומות אלו באות מכיוונו של נתניהו.

"‏איך יכול להיות שדווקא בשבוע שבו המו"מ הקואליציוני להחלפת נתניהו היה אמור לשאת פרי פורצת לחימה רב חזיתית בה, לפחות מהצד היהודי", תהה גולן בציוץ בחשבון הטוויטר שלו.

גולן המשיך ותהה: "גדודים מאורגנים של מתנחלים וכהניסטים מגיעים באופן מסודר ללוד, לבת ים ולמקומות נוספים כדי לזרוע הרס?".

יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ ניצל את הציוץ, ושלח מסר לראשי 'ימינה': ‏"איילת, מתן, ניר, עידית? איך למען השם אתם מסוגלים לחשוב בכלל על להקים ממשלה עם הדבר הזה?".

"ימים של פרעות מתוזמנות ומאורגנות של המון ערבי ביהודים ברחבי הארץ אבל השותף שלכם יודע מי התחיל ומי אשם. היהודים שבאו לזרוע הרס. השתגעתם?", הוסיף סמוטריץ'.

סמוטריץ' לא היה היחיד, גולשים רבים ביקשו לתקוף את גולן על תוכן ועיתוי הציוץ. "‏‎הרס לכם הכול גאון הביבי הזה", צייץ בציניות איש התקשרות רועי עידן, ואיש ותקשורת נוסף, אבישי עברי המשיך גם הוא בציניות, "‏‎‎אין קץ ליכולות שלו בוא נשים אותו ראש ממשלה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום