פרסום ראשון: החרדים יתמכו ביצחק הרצוג לנשיאות

לבוז'י הרצוג הסיכויים הגדולים ביותר לנצח במרוץ לתפקיד האזרח מס' אחד, ול'בחדרי חרדים' נודע כי בימים האחרונים הצליח הרצוג לגייס אליו את תמיכת הסיעות החרדיות: ש"ס ויהדות התורה

ארי קלמן | פוליטי 13.5.2021 | 16:42

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד 19 יום יתקיימו בכנסת בחירות חשאיות לנשיאות בהם יצביעו 120 חברי הכנסת, ויבחרו את נשיא המדינה שיכהן בתפקידו לשבע השנים הבאות, ובינתיים נראה כי המועמד המוביל, יצחק הרצוג, הולך ומבטיח את נצחונו.

למועמדים יש עד יום רביעי הבא להגיש את מועמדותם, בצירוף חתימות של עשרה חברי כנסת. עד כה הודיעו רשמית רק השר לשעבר שמעון שטרית, וחבר הכנסת לשעבר יהודה גליק על כוונתם להתמודד.

גם שמו של יצחק הרצוג, יו"ר העבודה לשעבר וכיום יושב ראש הסוכנות היהודית עלה בתקופה האחרונה כמועמד, ובימים הקרובים הוא צפוי להודיע על כך באופן רשמי עם הגשת מועמדותו ליו"ר הכנסת.

להרצוג הסיכויים הגדולים ביותר לנצח, ול'בחדרי חרדים' נודע כי בימים האחרונים הצליח הרצוג לגייס אליו את תמיכת הסיעות החרדיות ש"ס ויהדות התורה.

בימים האחרונים מספר חברי כנסת מהסיעות החרדיות כבר חתמו להרצוג שמקורב לבתי גדולי הדור על טופס המועמדות, בהם; יעקב אשר, יצחק פינדרוס, מיכאל מלכיאלי, אוריאל בוסו ויעקב טסלר.

נציין כי בימים שנותרו יכולים להפציע מועמדים נוספים, וגם בסיעות החרדיות עלולים לשנות את דעתם ולתמוך במועמד אחר, כשלאחרונה גם שמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עלה כאופציה כי יגיש מועמדות לתפקיד.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום