הנשיא ביידן לתקשורת: "אתם רעים אני לא אמור לענות לכם"

הנשיא ביידן, היה חסר סבלנות לשאלות של עיתונאים בבית הלבן ואמר להם, "אתם רעים. אני לא אמור לענות על כל השאלות האלה, אני אמור לעזוב עכשיו, אבל אני לא יכול להתעלם מהשאלות שלכם"

יענקי פרבר | חדשות בעולם 14.5.2021 | 10:38

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן היה שרוי במצב רוח רע במהלך מסיבת עיתונאים שקיים ביום רביעי בבית הלבן ובשלב מסוים אמר לאנשי התקשורת: "אני לא אמור לענות על כל השאלות האלה". הנשיא נשא דברים בבית הלבן אודות מהלך החיסונים המתמשך, והתייחס לשתי שאלות, אחת על עליית מחירי הדלק שנגרמה עקב מתקפת סייבר של הצינור הקולוניאלי, והשנייה על האלימות המתמשכת במזרח התיכון.

לאחר שענה על השאלה השנייה, פנה ביידן לעזוב, אך נשאל על ידי עיתונאי מכלי תקשורת לא מזוהה, ששאל: "מה דעתך בסיום פגישתך, אדוני? היית אופטימי מהשיחות היום?", הנשיא ענה "איזה - איזה מבין ה-12 שהיו לי?". לאחר שהעיתונאי הבהיר כי הוא שואל על פגישה בין ביידן, וסגניתו קמלה האריס עם מנהיגי הקונגרס, לדון בחקיקת תשתיות שקשורות לדלק, חזר הנשיא לדוכן.

"אתם רעים, אני לא אמור לענות על כל השאלות האלה" תקף הנשיא שניסה לשדר עד כה ממלכתיות ואיפוק, משל היה דונלד טראמפ. "אני אמור לעזוב, אבל אני לא אתעלם מהשאלות שלכם" אמר ביידן.

חילופי הדברים התרחשו, ימים ספורים לאחר שדוברות הבית הלבן, ג'ן סאקי, הודתה שהיא לא אוהבת שביידן מדבר יותר מדי זמן פנים מול פנים עם העיתונאים שמסקרים את הבית הלבן.

"הוא עונה לשאלות כמעט בכל יום" אמרה סאקי, לדייוויד אקסלרוד מרשת CNN, למעשה, הרבה פעמים אנו אומרים לו "אל תענה על שאלות", אמרה. "אבל הוא עושה את מה שהוא רוצה לעשות, כי הוא נשיא ארצות הברית".

יצוין כי ביידן ערך מסיבת עיתונאים רשמית אחת בלבד מאז כניסתו לתפקיד בחודש ינואר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום