בארה"ב תוהים: להיכן נעלם הסנאטור "שומר ישראל"

זעם יהודי בארצות הברית בעקבות היעלמותו של מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט צ'אק שומר, שלא יוצא להגנתה של ישראל, כפי שהוא נוהג שנים רבות בכל מערכות ישראל

יענקי פרבר | מדיני 14.5.2021 | 10:39

הסנאטור צ'אק שומר צילום: מתוך הטוויטר שלו

הסנטור הדמוקרטי הוותיק צ'אק שומר, שתמיד מתהדר בכך שהוא מגן על ישראל, ומכנה את עצמו "שומר ישראל", פשוט נעלם מהראדר התקשורתי במבצע 'שומר החומות'. יהודים רבים בארה"ב זועמים ברשתות החברתיות על היעלמותו של שומר.

אתר Yeshiva world news פרסם מאמר בנושא, לאחר שקיבל אלפי פניות מגולשים. במאמר נכתב, "ישראל נקלעה לאחד מהמצבים הקשים ביותר שלה מזה עשרות שנים. אולי מאז מלחמת יום הכיפורים, אז מדינת ישראל היתה תחת תקיפות עם הרוגים רבים, הפעם גם ישראל מתמודדת עם מלחמת אזרחים ברחובותיה, ואיום מצד חיזבאללה מציב את ישראל במצב ביטחוני חסר תקדים עבור מיליוני יהודים".

במאמר מצוינים בהערכה רבה, קולות התמיכה הרבים שקיבלה ישראל כולל מהנשיא ג'ו ביידן, יו"ר ננסי פלוסי, קווין מקארתי, וכן מחברי קונגרס של שתי המפלגות, שהגנו על זכותה המוחלטת של ישראל להגן על עצמה מפני רקטות וטילים.

עוד נאמר, כי "הפגנות תמיכה ציבוריות אלה מגיעות בעיתוי מכריע עבור ישראל המתמודדת עם מדיה בינלאומית מוטה ושמאל רדיקלי השולט בפלטפורמות המדיה החברתית, פורומים ורשתות טלוויזיה. הבריונות והאיומים נגד תומכי ישראל ברחובות ברחבי העולם מעלים את קרנה הקהילה הפרו-ישראלית ותומכי המדינה היהודית".

אך לאן נעלם מי שתיאר את עצמו כ"שומר ישראל"? מנהיג הרוב בסנאט צ'אק שומר מניו יורק. אזרחי ישראל בסכנה חסרת תקדים וסערת הגינויים באו"ם נגד ישראל, ישראל זקוקה לתמיכתו הציבורית החזקה ולא מתנצלת כעת של שומר יותר מתמיד. ולצערנו הוא לא נמצא בשום מקום.

שתיקתו הבלתי מוסברת מגיעה כאשר החוליה, המורכבת מאוקסיו קורטז, ראשידה טלאיב ואילאן עומר, שלושת חברי קונגרס רדיקליים ואנטישמיים שמובילים "כתב אישום" נגד ישראל בקונגרס וברחבי אמריקה.

אלפי גולשים יהודים פנו ברשתות החברתיות ושאלו היכן נמצא סנאטור שומר, המשמש כמנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט, "אם אינך יכול להשמיע את קולך כעת, מה התועלת שיש לפקיד היהודי הגבוה ביותר בהיסטוריה בתפקיד זה?".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום