נתניהו בהצהרה: "המבצע לא תם; מנחיתים מכת מחץ על הטרור"

"אנחנו עדיין בתוך המבצע, והוא עדיין לא תם, הוא יימשך ככל שיידרש כדי להשלים את המשימה". כך אומר הערב ראש הממשלה נתניהו בהצהרה לאזרחי ישראל ומעביר מסרים מאיימים כלפי ארגוני הטרור בעזה

ארי קלמן | פוליטי 15.5.2021 | 23:28

נתניהו בהצהרה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב (מוצ"ש) הצהרה לאזרחי ישראל ואמר: "אנחנו ביום החמישי של מבצע ׳שומר החומות׳, יצאנו למבצע אחרי שהחמאס תקף אותנו ביום חגינו ביום ירושלים בירושלים, והמשיך לתקוף אות ובגוש דן ובעוטף עזה, הם הרגו לנו אזרחים וילדים, אין אף מדינה שהייתה יושבת בחיבוק ידיים מול התקפת ילדים. לכל מדינה הזכות הריבונית להגן על ילדיה ואזרחיה".

לדבריו, "אנחנו ממשיכים לפעול במלוא העוצמה, מנחיתים על ארגוני הטרור מכת מחץ, הוא חוטף אש, שהכוחות שלנו מתקיפים בלילה וביום וגם בזירות אחרות, בניגוד לחמאס שתוקף כשהוא מסתתר מאחורי האזרחים ופוגע באזרחים, אנחנו עושים את מלוא המאמץ שלא לפגוע באזרחים".

 

נתניהו מנה את הישגי זרועות הביטחון ואמר: "השמדנו את תשתית הטרור הכולל של החמאס, לא רק כאלה שנועדו לפגוע בישראל אלא גם מנהרות המשמשות כמקום מסתור של מחבלי החמאס".

לחמאס העביר ראש הממשלה מסר, "אני אומר להם: אתם לא יכולים להתחבא לא מעל הקרקע ולא מתחת לקרקע אף אחד לא חסין, מקריסים ומשמידים את מגדלי הטרור".

"בסיכול ממוקד אנחנו פוגעים בבכירי החמאס והג׳יאהד האיסלמי. הם צריכים לשקול היטב בפעם הבאה כשהם ירצו לפגוע בנו ביום חגנו. אנחנו עדיין בתוך המבצע, והוא עדיין לא תם, הוא יימשך ככל שיידרש כדי להשלים את המשימה. צפויים לנו עוד ימים לא קלים, נעמוד בהם יחד, נעמוד וננצח".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום