ליברמן ללא בושה: נתניהו משת"פ של החמאס

על רקע המשבר הפוליטי, יו"ר 'ישראל ביתנו' מתייחס למבצע בעזה, וטוען כי ראש הממשלה משתף פעולה עם הארגון הטרור חמאס: "הוא מטפח אותו ומחזק אותו" | בנוסף אמר: "התכלית של המבצע זה לשפר את מצבו של נתניהו"

יאיר כלפה | פוליטי 15.5.2021 | 23:38

אביגדור ליברמן/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

בעיצומו של מבצע 'שומר החומות', לצד המשך המשבר הפוליטי שהוקפא בינתיים, הערב (מוצ"ש) מתייחס יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן למבצע, ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"התכלית האסטרטגית של המבצע זה לשפר את מצבו של נתניהו בדעת הקהל הישראלית", טען ליברמן בראיון ל'חדשות 12' והמשיך, "על מנת לגרור אותנו לבחירות חמישיות. כל המנדט נמצא אצל לפיד, נתניהו ינסה למשוך את המבצע".

"היו מספיק התראות, היה אפשר לבנות אחרת. העובדה שעוד פעם משאירים יוזמה אצל חמאס, שהוא מחליט מתי המבצע, גובה הלהבות ומתי יסתיים המבצע - זה טירוף מוחלט", טען יו"ר 'ישראל ביתנו'.

לאחר מכן קרא ליברמן: "מה צריך להיות בסוף המבצע בהסכם, הוא סיוע כלכלי תמורת התפרקות מהנשק והחזרת הבנים הביתה", אמר והמשיך, "ב-2009 נתניהו חתם איתי הסכם חתום, שאחד הסעיפים מדבר על מיטוט שלטון החמאס".

"מאז נתניהו רק שומר על חמאס, מטפח אותו ומחזק אותו. אותם רקטות שאנחנו חוטפים כרגע, זה אותם מאות מיליוני דולרים שהובאו באישור נתניהו לחמאס", הוסיף.

הוא המשיך ואמר: "יש שני גורמים שיש להם אינטרס בעימות הזה: חמאס ונתניהו. נתניהו בזכות המבצע הזה מכשיל את ממשלת השינוי, וחמאס משתלט על הרחוב הפלסטיני. נתניהו הוא המשת"פ של החמאס!"

"אני עומד על זה שהוא המשת"פ של החמאס. הוא מטפח אותו ומחזק אותו. אם אנחנו מסיימים את המבצע הזה, בלי הסכם ברור שחמאס מקבל את הסיוע הכלכלי תמורת התפרקות מהנשק והחזרת בנים הביתה, אז על המאמץ הזה לשווא", סיכם.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום