לאחר שנפגעה מרסיסים: שיפור במצבה של נול הקופה

הבוקר דווחו בספארי כי חל שיפור במצבה של נול קופת המקוק, שנפגעה בחוט השדרה שלה מרסיס במהלך מטחי הטילים והרקטות למרכז | לאחר ניתוח להוצאת רסיס של רקטה מעמוד השדרה, מצבה של המקוקית השחורה נול, נראה טוב

אהרן מילר | חדשות בארץ 16.5.2021 | 14:18

קופת המקוק שנפגעה צילום: חן זכאי

להבדיל מבני האדם, גם בעלי החיים סובלים בתקופות מתוחות. אמש (מוצ"ש) דווח כי לאחר מטח הטילים והרקטות על המרכז, בוצעו סריקות בבתי הלילה של כל בעלי החיים בגן החיות ברמת גן.

הסריקות בוצעו על ידי הצוות שווידא שבעלי החיים וכל העובדים אינם מצויים בסכנה. במהלך הסריקות הבחינו המטפלים ממחלקת הקופים בפגיעה בנול קופת המקוק השחור.

בתחילה חשבו שמדובר בפגיעה שאיננה קשורה ליירוט, אך היא נלקחה לבית החולים, עברה סדרת צילומי רנטגן שבמהלכם התברר שהיא נפגעה מרסיס בגבה והיא נותחה על ידי ד״ר יגאל הורוביץ וטרינר הספארי ומנהל בית החולים לחיות בר.

הקופה לאחר הניתוח צילום: חן זכאי

 

הבוקר דווחו בגן החיות כי חל שיפור במצבה של נול קופת המקוק, לאחר הניתוח להוצאת רסיס של רקטה מעמוד השדרה שלה ולאחר לילה של התאוששות, מצבה של המקוקית השחורה נול, נראה טוב.

היא נצפית מקפצת ומסתובבת בבית הלילה שלה בספארי, בקרבת בני משפחתה וכמובן תחת השגחתם הצמודה של המטפלים.

"היא עוד מקבלת משככי כאבים ואנטיביוטיקה אך גם מתפנקת במזון שאוהבת. אנחנו מקווים כי בימים הקרובים היא תוכל לשוב אל החצר. חג שמח ושליו" סיכמו אנשי גן החיות.

 
קופת המקוק שנפגעה צילום: חן זכאי

קופת המקוק שנפגעה צילום: חן זכאי

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום