בסוף השבוע האחרון: 2 חולים חדשים במגזר החרדי

על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר, במהלך סוף השבוע האחרון התווספו בכל רחבי המדינה 47 חולים חדשים בלבד. 2 מהם בערים החרדיות

אהרן מילר | בריאות 16.5.2021 | 14:04

אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במשרד הבריאות ממשיכים במעקב אחרי קצב התפשטות ונסיגת התחלואה בנגיף קורונה בארץ. וכמידי בוקר גם הבוקר (ראשון) פורסמו נתוני התחלואה בארץ בפילוח לפי מגזרים וערים.

על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר, במהלך סוף השבוע האחרון התווספו בכל רחבי המדינה 47 חולים חדשים בלבד בסוף השבוע האחרון. 2 מהם, נתון המהווה 4% בערים החרדיות. הממוצע השבועי נקבע הבוקר על 31 חולים חדשים מידי יום בממוצע השבועי.

עוד פורסם כי בחישוב התחלואה ל-10 אלף תושבים בכל הערים החרדיות עומד נתון זה על 0. ובחישוב חולים חדשים בשבוע האחרון בכל הערים החרדיות הנתון הוא 0. למעט העיר בני ברק ומודיעין עילית בהן התווסף חולה 1 בלבד, בכל אחת מהן במהלך השבוע האחרון.

יחס ההכפלה בכל הערים החרדיות נקבע הבוקר על 1.0, ואחוז החיוביים בכל הערים עומד כמובן על 0.0%, למעט העיר בני ברק בה נקבע אחוז החיוביים על 0.1%. והעיר מודיעין עילית בה עומד אחוז החיוביים על 0.4%.

בחישוב על פי ציון הרמזור של משרד הבריאות, בכל הערים החרדיות עומד ציון הרמזור על 2.00, ובערים בני ברק ומודיעין עילית נקבע ציון הרמזור על 2.03.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום