לאחר שספג לינץ': הרוג יהודי ראשון בפרעות

בין כל שאר הפרעות והעימותים שהתרחשו בשבועות האחרונים,  הותקף לפני כשבוע יהודי בשם יגאל יהושע על ידי כמה פורעים ערבים, ואף הושלך אל ראשו בלוק -  היום למגינת לב, נקבע מותו בבית החולים 

יאיר כלפה | חרבות ברזל 17.5.2021 | 20:50

יגאל יהושע צילום: באדיבות המשפחה

ברקע הרגיעה היחסית בעימותים ובפוגרומים, היום (שני) נקבע מותו של יגאל יהושע, אשר נפצע קשה בלינץ׳ שספג על ידי פורעים ערבים - ההרוג היהודי הראשון מהפרעות בתקופה האחרונה.

יהושע היה בדרכו לביתו ביום שני בשבוע שעבר, ובדרך כמה פורעים ערבים תקפו אותו וביצעו בו לינץ׳. תוך כדי שהוא מנסה לברוח, אחד מהפורעים השליך עליו בלוק על ראשו, ובכך הוא פצע אותו קשות.

"יהודה נפגע על ידי פורעי חוק ערבים שעשו עליו לינץ' אכזרי ביותר", סיפר אחיו של יהודה, אפי, והמשיך, "פגעו בו בראשו על אף שהצליח לברוח מהם, ונתקע בנשימותיו האחרונות ליד ביתו".

הוא המשיך לתאר: "הוא התמוטט כשיצא מהרכב, ותושבת המקום שראתה אותו הזעיקה את האמבולנס. מאותו יום הוא לא הצליח להתאושש ולא נתן לנו אות חיים".

אירה, אלמנתו, סיפרה ל'וואלה!': "אנחנו גרים פה הרבה זמן, אף פעם לא היו פה שום בעיות בין ערבים ליהודים. היו ליגאל המון חברים ערבים והוא עבד במלא בתים של ערבים ויהודים, אף פעם הוא לא עשה הבדל. לא חשבנו שיש איזושהי בעיה" .

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום