אשת ראש העיר מגיבה להסתה נגד בעלה

לאחר הפרעות בעירו: ראש עירית לוד מעניק ראיונות לתקשורת בימים האחרונים במהלכם הוא משמיע טענות אשר ככל הנראה אינן עריבות לאוזנן של מספר אנשים - בעקבות כך הוא חטף איומים וקללות ברשתות החברתיות | אשתו ביקשה: "לעצור מי כל מי שפוגע בו"

יאיר כלפה | חדשות בארץ 18.5.2021 | 07:34

הפרעות בלוד\\יאיר רביבו צילום: צילום מסך\\פלאש 90

בעקבות האיומים והנאצות נגד בעלה, אתמול (שני) יקירה רביבו, אשתו של ראש עיריית לוד יאיר רביבו, ביקשה להרגיע את הרוחות בפוסט חריג בפייסבוק.

"אני ממעטת לרשום פוסטים או לעסוק בענייני ניהול העיר", פתחה והמשיכה, "אבל השורות הבאות עוסקות בדיני נפשות, ואני זועקת בקריאה נרגשת לתושבינו היקרים מהמגזר הערבי בלוד להפסיק את ההסתה הפרועה כנגד בעלי ראש העיר יאיר רביבו"

היא המשיכה: "אם זה לא ייעצר כאן ועכשיו זה יהיה מאוחר מידי!!! אנו מקבלים מאות איומים ביום ברשתות החברתיות, בטלפונים ובקריאות ברחוב שקוראות לפגוע בבעלי. תפסיקו, זה מסוכן!!!!".

"ועל מה? על ההשקעה המטורפת במאות מיליונים במגזר הערבי, על זה שחברי מועצה יהודיים היו אומרים לו שהוא נותן לכם יותר מדי, ועל אירועים שלא נופלים מחגיגות יום העצמאות.?? אז על מה ההסתה הזו??", הוסיפה.

"אם יש משהו שרחוק ממנו שמיים וארץ זו המילה גזען שאתם מרבים להשתמש בה", טענה וכתבה, "אין חג שיאיר לא מקליט ברכה בערבית, אין תושב ערבי, כמו כל תושב בעיר, שירשום הודעה ולא יקבל מענה גם אם זה ב3 לפנות בוקר".

"אני שואלת איפה המשטרה? איפה השב"כ? עשרות פעמים יאיר הגיש תלונות כנגד מסיתים וכולן נסגרו. אני דורשת מהאחראים במשטרה ובשב"כ לעצור מיד כל מי שקורא לפגוע בבעלי. הכתובת היא על הקיר באותיות ענקיות", סיכמה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום