תיעוד: כך ייראו ניידות המשטרה החדשות

בתום דיונים ארוכים, המפכ"ל רב ניצב קובי שבתאי החליט לשנות את פני ניידות המשטרה | הצבע שנבחר הוא שחור, וכפי שניתן לראות בתיעוד - הכיתובים יהיו בצבע לבן | לטענת גורמים במשטרה, המהלך עשוי להביא להעלאת רמת ההרתעה

אבי גדלוביץ' | רכב ותחבורה 1.6.2021 | 12:38

הניידת החדשה צילום: באדיבות המצלם

אחרי מספר שנים, צפויות ניידות המשטרה ברחבי הארץ לעבור שינוי קיצוני: אם התרגלתם לניידות המשטרה הלבנות, תתחילו להתרגל למראה החדש. החל מימים אלו, כל הניידות שייכנסו לשירות המשטרה, צפויות להיצבע בצבע שחור - כשעליהן יימתחו פסים לבנים.

ההחלטה לשנות באופן דרסטי את מראה הניידות התקבלה לאחר דיונים ארוכים בין הגורמים השונים במשטרה. מי שהחליט על המיזם החדשני, הוא מפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי, שהורה לבצע את השינוי הקוסמטי, כחלק מהמהלכים החדשים שמוביל.

 

הסיבה שהובילה להחלטה טרם נחשפה, אך מדובר בשינוי מרענן, שלטענת גורמים במשטרה עשוי להביא להעלאת רמת ההרתעה נגד עבריינים ונהגים שמבצעים עבירות תנועה בכבישים. 

במדינות רבות ברחבי העולם, צבע הניידות הוא שחור - כפי שבחרה המשטרה. במשך שנים לאחר קום המדינה, היה הצבע השולט שחור, אך עם השנים התחלף הצבע ללבן.

הניידות החדשות שצפויות להיכנס לשירות המשטרה, כבר החלו להיצבע בצבע החדש. מדובר בשינוי שנערך אחת לכה שנים, אך הפעם החליטה המשטרה לבצע שינוי קיצוני ולשנות לחלוטין המראה החיצוני של הניידות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום