מגיד השיעור ששמע שבסוף הבחור ממירון לא נפטר

המשפיע רבי מיילך בידרמן סיפר השבוע בשיעורו, סיפור מפעים על מגיד שיעור שכבר הכין הספד לבחור ממירון ששמע שהוא נפטר ומה היה החיזוק שיצא מהסיפור • צפו בוידאו בעברית משיעורו של המשפיע על פרשת השבוע 

משה ויסברג | חדשות בארץ 3.6.2021 | 18:52

עצרת חיזוק בקהילת בני תורה צילום: שוקי לרר

המשפיע המפורסם הרה"צ רבי אלימלך בידרמן דיבר בשיעורו השבועי על גודל מעלת הדיבור, שרואים שפרשת השבוע צועקת על כוח הדיבור על הפסוק "במדבר הזה איתנו ושם ימותו", שעל ידי הדיבור יכול לחזק בנאדם וח"ו שימותו, במדבר זה לשון דיבור, אתה יכול לחזק בנאדם זה איתנו וח"ו וימותו. 

כאן סיפר סיפור ממגיד שיעור שקיבל שיחת טלפון בשעה 3:00 לפנות בוקר בליל ל"ג בעומר מהאסון הנורא, שבה סיפרו לו כי אחד מתלמידי ישיבתו היה מאלו שהחזירו נשמתם ליוצרם ובוראם.

 

"והבחור הזה", אומר מגיד שיעור, הוא שמע שהוא נפטר באסון בל"ג בעומר, ומהבחור הזה הוא לא אכל ממנו קש, הוא אכל ממנו חצץ, הוא היה בחור מאוד קשה, והוא מבין שעכשיו שהוא צריך להספיד אותו, הוא חושב לעצמו מה אני יכול להספיד אותו? כי המעלה היחידה שלו היתה שהוא היה רגוע כשהבחור לא היה נמצא בישיבה".

"ואז הוא נזכר בכמה נקודות", הוא מספר שהיו לו כמה דברים שפעם באלול הוא נדלק לאיזה מנחה והתפלל טוב ופעם באיזו חבורה הוא התעורר לתשובה, וכך הוא נזכר בכמה נקודות טובות.

מגיד השיעור חשב לעצמו, אוי ריבונו של עולם אולי הייתי צריך להגיד לו כמה מילים טובות זה היה מחזק אותו, אם הייתי אומר לו כמה מילים טובות, זה היה חסר לו המילים הטובות שלי. 

וכאן התחיל לדבר המגיד שיעור לנשמה של הבחור ואמר: "מוישל'ה תגיד בשמים שאתה לא אשם כי לא היה לך את המילים הטובות, וחבל אם הייתי אומר לך את המילים הטובות אי אי" וככה הוא התבודד לעצמו.

המשפיע מספר כי שעתיים לפני הדלקת נרות ביום שישי מקבל מגיד השיעור טלפון כי הבחור נשאר חי ולא נפטר.

ואז מישהו אמר לו נו אז עכשיו תתחיל להגיד לו את המילים הטובות כי אתה יודע שזה היה חסר לו.

"רבותי" אמר ר' מיילך, "אנחנו טוב טוב יודעים כמה שכל אחד צריך את זה, ולמה צריך למות על זה, תדע להגיד את המילה הטובה לשני".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום