כך השתלטו הפצחנים על קבוצות הוואטסאפ של זק"א

פצחנים שפרצו לקבוצות וואטסאפ מבצעיות של ארגון זק״א גרמו למחיקתם של עשרות מסמכים שהועברו בקבוצות, ולהסרתם של מתנדבים מהקבוצות, אך לא הודלף מידע חשוב. ההאקרים השתלטו ככה"נ על החשבון האישי של מנהל קבוצה ודרכו השתלטו גם על הקבוצות

יוסי שטארק | טכנולוגיה 6.6.2021 | 20:56

הפריצה לוואטסאפ של זק"א צילום: צילום מסך

פצחנים שפרצו לקבוצות וואטסאפ מבצעיות של ארגון זק״א גרמו למחיקתם של עשרות מסמכים שהועברו בקבוצות, ולהסרתם של מתנדבים מהקבוצות.

בארגון זק"א חושדים כי הגורמים שעומדים מאחורי הפריצה בערב שבת האחרון, השתלטו תחילה על הוואטסאפ של אחד ממנהלי הקבוצה, ודרך הוואטאספ האישי של המנהל השתלטו על הקבוצות.

בארגון טוענים כי הפצחנים מחקו דברים חשובים וגרמו נזק, אך החומר היה מגובה ובימים אלה הכול משוחזר. גם מתנדבים שהוסרו, מוחזרים לקבוצות. למרות הנזק שנגרם ממחיקת המידע - לא הודלפו פרטים חשובים.

פריצת ההאקרים לקבוצות של זק"א

מנהלי הקבוצות של זק"א התבקשו להיזהר מפתיחת קבצים שנשלחים אליהם מבלי שמכירים אותם. כמו כן הזהירו לא למסור או להקיש קוד של הוואטסאפ כשנשלחת אליהם הודעה המבקשת שליחת קוד.

גורם בזק"א מגמד את הבהלה מהפריצה ואמר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי "פריצות כאלה כבר בוצעו בעבר נגד ארגונים שונים. גם משרדי ממשלה כבר הותקפו על ידי הפצחנים הללו. מדובר במותקפים אשר ככל הנראה לא מפעילים את שכבת ההגנה של וואטסאפ עם הפעלת האימות הדו - שלבי, וכך ההאקרים משתלטים על הוואטסאפ שלהם".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום