'מצעד הדגלים' בוטל; בן גביר יצעד לבד

מפכ"ל המשטרה הודיע למארגני מצעד הדגלים כי האירוע מבוטל | יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף בחריפות: "לא מסוגל להגן על צועדים ברחובות ירושלים"

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 7.6.2021 | 12:54

מצעד הדגלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שורה של דיונים שהתקיימו במשטרה ובדרג המדיני, המפכ"ל רב ניצב קובי שבתאי הודיע הבוקר (שני) למארגני 'מצעד הדגלים' כי הוא מבוטל. המצעד היה אמור להתקיים ביום חמישי בירושלים, אך החשש כי הוא יביא להסלמה ביטחונית הוביל לביטולו.

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף בחריפות את החלטת המשטרה ואמר כי מדובר כניעה מבישה לטרור ולאיומי החמאס. "מפכ"ל המשטרה לא מסוגל להגן על צועדים ברחובות ירושלים עם דגלי ישראל ולא מסוגל להגן על תושבי לוד, רמלה ועכו היהודיים", אמר סמוטריץ.

לדבריו, "עכשיו הוא גם הופך את יחיא סינוואר למי שמנהל את ירושלים. זו כניעה מבישה לטרור ולאיומי החמאס. עם ישראל חי וראוי למנהיגות אחרת. חזקה ונחושה יותר. הוא ימשיך לצעוד בגאון ברחובות ירושלים כולה ולהתיישב בכל מקום בה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר תקף בחריפות את מפכ"ל המשטרה שלפי דבריו נכנע לחמאס ומתקפל בפני ארגוני הטרור ומקפל את הדגל".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר מסר: "מפכ"ל המשטרה נכנע לחמאס ומקפל את הדגל. אני מתכון לצעוד ביום חמישי את המסלול המלא".

לדבריו: "לצערנו מפכ"ל המשטרה ממשיך את קו הכניעה וההתקפלות לטרור. אני לא מתכוון לוותר וביום חמישי הקרוב אצעד את המסלול המלא ברחבי העיר העתיקה בירושלים. קורא לחברי הכנסת להצטרף אלי ולממש את החסינות שלנו ואת ריבונות מדינת ישראל בירושלים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום