ערבי שדד רכב בשומרון, הנהג ירה באוויר. צפו

בעוד הפרעות בערים המעורבות ברגיעה יחסית, היום בשעות הצהריים המוקדמות ערבי חטף רכב בקרית נטפים, יישוב הנמצא בלב השומרון, ולמרות שבעל הרכב ירה באוויר, הגנב הצליח לברוח | ראש המועצה אזורית שומרון: "השב"כ צריך להיות מעורב באירועים מהסוג הזה" · צפו

יאיר כלפה | חרבות ברזל 8.6.2021 | 15:28

נשק, אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לעיני המצלמות: היום (שלישי) נרשם אירוע גניבה בלב השומרון, כאשר נהג ערבי חטף רכב כשבעליו היו מטרים ספורים ליד, אך לא שם לב למתרחש.

האירוע התרחש בישוב קרית נטפים, הנמצא בשומרון, ובו, כך על פי מצלמות האבטחה, שלושה אנשים משוחחים מחוץ לג'יפ לבן כשהם מאחוריו. לאחר כמה שניות מתחילת הסרטון, גבר ערבי נראה מתקרב עם רכבו לעבר המקום.

 

הערבי, ששם על עצמו כובע של סריג, הגיע במהירות מבלי שהשלושה שמו לב, והצליח לחדור לרכב. לאחר שהחל להתניע אותו, בעל הרכב החל לרדוף אחריו ואף ירה פעמיים, אך הערבי הצליח לברוח.

ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן מסר: "תופעת שוד הרכבים משתלבת מצוין באווירת חוסר המשילות, ובאירועי הטרור הרבים שהיו גם בלוד, גם בשומרון, גם בעוטף עזה וירושלים. בסופו של דבר הסיפור מתחיל בהרתעה".

"השב"כ צריך להיות מעורב גם באירועים מהסוג הזה, אם מדינת ישראל לא תדביר את האירועים הללו, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו גם באירועים עם הרוגים חלילה כפי שכבר היה בעבר. אובדן ההרתעה עלול להביא עלינו גל טרור נוסף", הוסיף.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום