הטרגדיה באיטליה: הילד ששרד, עודכן שאיבד את משפחתו

לאחר שהוריו ובני משפחתו נספו באסון הרכבל באיטליה, החלו בני משפחתו של איתן לחשוף בפניו את ממדי האסון הנורא שפקד את משפחתו, כשלצדם צוות פסיכולוגים המנסים להקל את ייסורי הנפש 

אהרן מילר | חדשות בעולם 9.6.2021 | 14:14

אסון הרכבל צילום: שירות הכבאות וההצלה הלאומי של איטליה 'ויגילי דל פוקו'

לפני כשבועיים אירע אסון מחריד באיטליה, עת רכבל בו שהו 11 מטיילים צנח, בהם 5 ישראלים בני משפחת פלג-בירן, כולם מלבד הילד איתן לא שרדו את הנפילה, ואיתן אושפז בבית חולים בעיר טורינו. 

ימים ספורים לאחר האסון החלו הצוותים הרפואיים להעיר את הילד, והבוקר (רביעי) דיווח ה"טורינו קורייר" האיטלקי כי בני משפחתו של איתן החלו לספר לו את ממדי האסון הנורא שפקד את משפחתו, כשלצדם צוות פסיכולוגים המנסים להקל את ייסורי הנפש.

עוד דווח כי רשויות המשפט באיטליה הסמיכו את דודתו של איתן לאפוטרופוס שלו, כעת רק נותר לקבל אישור מהגורמים המשפטיים של אזור פאביה שם התגוררו הוריו.

כזכור, לפני כשבועיים נהרגו בתאונת רכבל באיטליה 5 ישראלים בני משפחה אחת, עמית בירן וטל פלג-בירן ע"ה, זוג ישראלים הלומדים ועובדים באיטליה, התגוררו בפאביה (צפון איטליה) ובנם תום בירן בן השנתיים, וכן הסבים ברברה ויצחק כהן ע"ה. בנם הנוסף איתן אושפז לאחר האסון בבית החולים לילדים בטורינו,

בעיתון האיטלקי 'לה-רפובליקה' דווח כי רק יממה קודם לכן נתקע הרכבל למשך כחצי שעה ולאחר מכן המשיך לפעול כרגיל. החוקרים בודקים האם בין התקלות יש קשר, והאם ניתן היה למנוע את האסון. בנוסף פורסם כי בסרטון נראה עובד המקום בא לפתוח את דלת הקרון, באותו הרגע החל הקרון לצנוח, גם פעולה זו נבחנת בידי החוקרים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום