בכירת 'תקווה חדשה' תובעת את יאיר נתניהו: "התקשתה להביט במשפחתה"

חברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון מ'תקווה חדשה' הגישה תביעת לשון הרע נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, לאחר שתקף אותה ברדיו לפני כחצי שנה | עורכי דינה: "רבים בציבור סבורים שהדברים שפרסם משקפים את המציאות"

יאיר כלפה | חדשות בארץ 9.6.2021 | 16:36

יאיר נתניהו צילום: מתוך אינסטגרם

חצי שנה לאחר שתקף אותה ב'גלי ישראל', היום (רביעי) חברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון מ'תקווה חדשה', שרת החינוך המיועדת בממשלת השינוי, תבעה את בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו.

על פי הדיווח ב'חדשות 12', שאשא-ביטון תבעה את נתניהו תביעת לשון הרע, בעקבות הדברים הקשים שאמר נגדה לפני כחצי שעה ברדיו 'גלי ישראל', דברים, שלטענת עורכי דינה, הופצו ברשת וגרמו לה נזק רב.

"בנו של ראש הממשלה תקף בחריפות את שאשא ביטון", פתחו בכתב התביעה עורכי דינה. "הוא סיפר שלא הייתה אמורה להפוך לחברת כנסת וכינה אותה 'מסכנה'; ביקר את פועלה במשרד השיכון; טען ש'אנשים מתו בגלל ההחלטות הפופוליסטיות שלה' בוועדת הקורונה; והאשים אותה בחומרת גל התחלואה השני".

הם הדגישו את מהירות הפצת דבריו, שגרמו לשאשא-ביטון נזק רב; "רבים בציבור עדיין סבורים שהדברים המזעזעים שפרסם הנתבע משקפים את המציאות לאשורה".

"הדברים פשטו כאש בשדה קוצים בכל רחבי המרשתת והרשתות החברתיות, תוך שגורמים כאלה ואחרים מוסיפים משלהם בהסתמכם על 'מידע' שמקורו בנתבע", הוסיפו.

"פרסומם של הדברים המזעזעים והפצתם באתרי אינטרנט משמעותיים", כתבו והמשיכו, "הביאו לתגובות שליליות, שלהן זכתה התובעת מגורמים כאלה ואחרים שעימם היא הייתה בקשר".

"בעקבות הפרסומים שאשא "התקשתה להביט בעיניהם של אנשים, לרבות מקורבים, חברים ובני משפחה", סיכמו.

שאשא ביטון הזהירה את נתניהו, אלא שהאחרון אינו התייחס לדבריה, והיא בתגובה לכך הגישה תובעת אותו על סך חצי מיליון שקל, שיתרמו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום