תיעוד מיוחד: הד"ר אליהו שוסהיים עם מרן הגר"ע יוסף

בשבת האחרונה בעת שמחה משפחתית התמוטט הד"ר ר' אליהו שוסהיים ז"ל, בתיעוד מיוחד הוא נצפה יושב ליד מרן הגר"ע יוסף זיע"א ששיבח את פועלו | "אדונינו מלך המשיח, אתה שומע את הכפיים שלך? כולם מחכים לך, כולם מצפים לך, מה אתה מחכה? תבוא כבר"

אהרן מילר | חרדים 9.6.2021 | 22:33

ד"ר אלי שוסהיים ז"ל עם הגר"ע יוסף זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

לאחר שלקה באירוע בעת השתתפותו בשמחה משפחתית בשבת האחרונה, נפטר היום (רביעי) הד"ר ר' אליהו שוסהיים ז"ל, רופאם של גדולי ישראל שעמד בראש אגודת אפרת.

בתיעוד מיוחד נצפה הד"ר ז"ל יושב לצדו של מרן הגר"ע יוסף זיע"א בעת שיעורו, כשהגר"ע מחזיק את ידיו ומבהיר את חשיבות פועלם של אנשי אגודת אפרת "אין בן דוד בא עד שיכלו נשמות מן הגוף" אמר הגר"ע.

 

בשלב זה פנה הגר"ע אל משתתפי השיעור, ושאל אותם אם הם רוצים את משיח, "צריכים לקרב את המשיח, אתם רוצים אותו שיבוא? תגידו כן" תועד הגר"ע אומר, משהשיבו המשתתפים בחיוב, קרא הגר"ע למשתתפים למחוא "כפיים למשיח", כשהציבור כולו מוחא כפיים בעוז. 

"אדונינו מלך המשיח, אתה שומע את הכפיים שלך? כולם מחכים לך, כולם מצפים לך, מה אתה מחכה? תבוא כבר" סיים מרן לקול תשואות ההמון.

מוקדם יותר היום, מבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים הגיעה הידיעה המצערת על פטירתו של רופאם של גדולי ישראל הד"ר ר' אלי יוסף שוסהיים ז"ל יו"ר אגודת אפרת והוא בן 80 בפטירתו.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' בשבת האחרונה לקה באירוע עת התמוטט בשמחה משפחתית, הוא אושפז בבית החולים במצב קשה מאוד שם השיב את נשמתו ליוצרה. מוחי ואושפז בבית החולים.

הד"ר שוסהיים בן ה-80 בפטירתו עמד בעשרות השנים האחרונות בראש אגודת אפרת המעודד להימנע מהפלות מלאכותיות ומסייעת למשפחות בעזרה כלכלית בטיפול בילדיהם. הוא עזר לאלפי משפחות במסירות של ממש ורבים חבים לו הכרת הטוב.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום