ג'נין: שני שוטרים פלסטינים נהרגו מירי צה"ל

שני שוטרים פלסטינים שהוצבו במחסום בעיר ג'נין, נורו באירוע ירי ואדם שלישי נפצע | ע"פ טענת הפלסטינים השניים נורו מאש צה"ל אחרי שנעצרו 

יענקי פרבר | חרבות ברזל 10.6.2021 | 07:47

צהל בג'נין צילום: דובר צהל

שני שוטרים נהרגו הלילה, ופלסטיני שלישי נפצע באורח אנוש בג'נין, מקורות פלסטינים מסרו כי שני ההרוגים הם אנשי מנגנון המודיעין הצבאי הפלסטיני – אחד מהם קצין בדרגת סגן, התקרית הייתה ליד מפקדת המודיעין הצבאי בג'נין.

על פי אחד הדיווחים ממקור פלסטיני, שני שוטרים פלסטינים שהיו מוצבים במחסום בעיר נורו באירוע ירי, נסיבות האירוע עדיין לא ברורות עד תום. אין נפגעים בקרב כוחות הביטחון הישראליים.

שני השוטרים הפלסטינים שנהרגו - אנשי מנגנון המודיעין הצבאי אדהם עליווי, ותייסיר עיסא\\צילום: רשתות חברתיות פלסטיניות

הפלסטינים מדווחים כי כוח של צה"ל עצר במחנה הפליטים ג'נין שני פלסטינים, את ג'מיל אל-עמורי ואת אנס אבו זיד, אך לא ברור אם תקרית הירי בה נהרגו שני השוטרים הפלסטינים היא המשך ישיר של אירוע המעצר. כך דווח גל ברגר ב'כאן 11'.

עוד דיווח גל ברגר, כי עדי ראייה פלסטינים מסרו לאתר האינטרנט של העיתון אל-קודס כי הכוח הישראלי המיוחד ירה אל מכונית שנסעו בה כמה אנשים, מול מפקדת מנגנון המודיעין הצבאי הפלסטיני בג'נין. כתוצאה מכך השיבו אנשי מנגנון המודיעין הצבאי הפלסטיני אש אל מקורות הירי, וכך החלו חילופי האש. 

אתר החדשות הפלסטיני דוניא אל-ווטן דיווח מפי מקורות בג'נין כי הכוח הישראלי המיוחד ירה אל צעיר פלסטיני סמוך למפקדת המודיעין הצבאי בעיר, מה שהוביל לחילופי אש במקום.

מושל ג'נין אכרם רג'וב מסר לאתר האינטרנט של העיתון אל-קודס כי הכוח הישראלי ירה לעבר מפקדת מנגנון המודיעין הצבאי, ואנשי המנגנון השיבו אש.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום