דריכות פוליטית: איך יעביר נתניהו את השלטון

לאחר שנים ארוכות של בנימין נתניהו בתפקיד ראש ממשלת ישראל, ייכנסו ביום ראשון נפתלי בנט ויאיר לפיד לתפקיד ראש הממשלה, ותהליך החפיפה עוד לא החל | בליכוד מבהירים "הליך העברת השלטון מנתניהו לבנט ייעשה בצורה שלווה ושקטה"

אהרן מילר | פוליטי 10.6.2021 | 21:05

נפתלי בנט\בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

ביום ראשון הקרוב בשעה 16:00 באם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, לאחר שנים ארוכות של בנימין נתניהו בתפקיד ראש ממשלת ישראל, ייכנסו נפתלי בנט לתפקיד ראש הממשלה. בתוך כך על פי הדיווחים עוד לא החלו הצוותים של נתניהו ובנט בשיחות חפיפה ביניהם.

בנוסף לאי ההעברה מסודרת של לשכת ראש הממשלה, בשמאל מרבים לתקוף עוד לפני היוודע תוצאות הבחירות כי נתניהו יגרום להבאת מהומות גבעת הקפיטול לבלפור. 

לאור דיווחים אלו פרסמו בליכוד באופן חריג הודעה בשפה האנגלית: "הונאת הבחירות עליה דיבר נתניהו לא דומה לזו עליה דיבר טראמפ. הליך הספירה היה תקין, אלא שבנט רימה את בוחריו. הליך העברת השלטון מנתניהו לבנט ייעשה בצורה שלווה ושקטה, כפי שהתקיים תמיד".

בשיחה עם 'ערוץ כנסת' התייחס יו"ר הקואליציה היוצא מיקי זוהר להעברת השלטון מנתניהו לבנט, ואמר: "אני לא מתייחס לספינים האלה, ראש הממשלה הוא אדם ממלכתי, הוא יכבד את ההכרעה והכל יהיה בסדר".

עוד הוסיף זוהר: "רק דבר אחד בטוח, זה שלא נשתוק, ולא נוותר על העמדות שלנו, ולא נמכור את האידיאולוגיה ואת הערכים שלנו בשביל להיות בהנהגת המדינה. אנחנו נאבק להפלת הממשלה הזאת, ובעז"ה נחזור חזקים יותר ועם תמיכה רחבה יותר".

בתוך כך, דווח ב'חדשות 12' כי למעט לשכת ראש הממשלה שם העניינים יגעים, בכל שאר משרדי הממשלה כבר החלו להיערך לטקסי חילופי השרים. בכל לשכות השרים כבר קיבלו פרוטוקולים ותוכנית על טקס חילופי השרים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום