ניר ברקת מרגיע: "לא העת לפריימריז; להתמקד בחזרת הליכוד לשלטון"

לאחר שהואשם בחתרנות תחת המנהיג בנימין נתניהו, ח"כ ניר ברקת שקיים הערב כנס "הצגת החזון לניהול המדינה" הרגיע בנאומו את אלפי הבאים

ארי קלמן | פוליטי 10.6.2021 | 21:56

ניר ברקת בכנס צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

חבר הכנסת ניר ברקת מ'הליכוד' כינס הערב (חמישי) כ-4000 פעילי ליכוד לכנס ׳הצגת החזון׳ שלו לשנים הבאות, כשהוא הולך וצובר כוח משמעותי בתוך התנועה לקראת היום שבו יתמודד בפריימריז על ראשות הליכוד.

בכנסת השתתפו גם יו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ, יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר, ח"כ אבי דיכטר, ח״כ קטי שטרית, ח״כ גדי יברקן, ח״כ קרן ברק, ח״כ אתי עטייה וח"כ פטין מולא. כמו כן הגיעו ראשי רשויות רבים, יושבי ראש סניפי הליכוד, חברי מרכז ותומכים רבים, אולם שרים מהליכוד לא נראו בטקס.

ברקת התייחס בפתיחת נאומו כי: "זו ממשלה שקמה בחטא ומונעת משנאה ולא מאהבת הארץ והמדינה. אין לה חזון ואין לה דרך! הממשלה הזו לא תוכל לקדם את הערכים של המחנה הלאומי, זאת למרות הרוב הגדול בעם והרוב הגדול בכנסת של המחנה הלאומי. את ממשלת השיתוק חייבים להחליף, ומהר".

עוד הוסיף: "רק ליכוד גדול ומאוחד יכול להוביל את המחנה הלאומי ולהביא הישגים משמעותיים, כפי שהביאה ממשלתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו", שהוא סתר את התפקתו של ישראל כץ כי הוא חותר נגד נתניהו, "זו לא העת למחלוקות פנימיות ולא העת לפריימריז מיותרים. עלינו להתלכד ולפעול ביחד להחזרת הליכוד לשלטון".

ברקת הוסיף עוד מספר מילים לחברי הליכוד: "את הביחד שאנו חווים הערב אין לאף תנועה אחרת. הליכוד היא התנועה המשמעותית ביותר, השורשית והחזקה מכל התנועות. באחדות, ביוזמה, בחדשנות ובאומץ לב נחזור וננהיג את המדינה לבטחון, להישגים ולעוצמה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום