ילדי נתניהו ימשיכו להיות מאובטחים; ילדי בנט לא

השב"כ הודיע לראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, כי בשלב הראשון ילדיו לא יאובטחו באופן קבוע מכיוון שאין בכך צורך. טרם סוכם אם ילדיו יאובטחו באירועים או במקומות ציבוריים

יוסי שטארק | פוליטי 10.6.2021 | 22:41

נפתלי בנט צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

השב"כ הודיע היום (חמישי) לראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, כי בשלב הראשון ילדיו לא יאובטחו באופן קבוע מכיוון שאין בכך צורך. על פי הדיווח של גילי כהן ב'כאן 11', ייתכן שהילדים יאובטחו באירועים או במקומות ציבוריים אך לא באופן קבוע.

בישיבת היערכות של השב"כ שהתקיימה היום עודכן יו"ר ימינה בנט על סידורי האבטחה שלו אחרי השבעתו לתפקיד ראש הממשלה, אך הבהירו לו כי למרות שילדיו לא יאובטחו בשלב הראשון - טרם סוכם האם לאבטח אותם באירועים ציבוריים.

לעומת בנט, ילדיו של ראש הממשלה נתניהו מאובטחים באופן קבוע. על פי הדיווחים, לשכת רה"מ אף לחצה שגם לאחר סיום כהונת רה"מ, ילדיו ימשיכו להיות מאובטחים. תחילה רצו לשנתיים, אך לאחר שהדרג המקצועי קבע שאין צורך ביותר מחצי שנת אבטחה, סוכם בינואר בוועדת השרים כי ילדי נתניהו יישארו מאובטחים למשך שנה מתום הכהונה.

כך ייווצר מצב, במידה וממשלת בנט-לפיד אכן תושבע, כי בזמן שילדי רה"מ בנט לא יהיו מאובטחים - ילדיו של רה"מ לשעבר נתניהו, דווקא כן.

מהשב"כ נמסר כי הם לא מתייחסים לשיקולי אבטחה.

מלשכתו של בנט נמסר: "סידורי האבטחה לרה"מ המיועד נפתלי בנט ובני משפחתו נקבעים ע"י גורמי הביטחון בהתאם לשיקול דעתם המקצועי בלבד".

מלשכת רה"מ נמסר בתגובה: "לראש הממשלה ומשפחת נתניהו אין שום קשר להחלטות בנושא האבטחה שמתקבלות ע"י גורמי הביטחון בלבד".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום