נדחתה הדרישה להמתין לקבלת החומר המוסתר של הפרקליטות

פרקליטי נתניהו ובני הזוג אלוביץ' דרשו היום מבית המשפט להמתין עם המשך העדויות והחקירות הנגדיות עד לקבלת החומרים מהפרקליטות, בנוסף לזמן למידה של הממצאים, דבר שהיה דוחה את המשך המשפט לאחרי החגים, בית המשפט התנגד | הפרקליטים התגוננו והבהירו כי לא הם אלו שקובעים את לוח השנה

אהרן מילר | חדשות בארץ 16.6.2021 | 15:02

ישועה בבית המשפט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למרות שהוא כבר אינו מכהן כראש ממשלת ישראל, המשפט נגד בנימין נתניהו עדיין נמשך, והיום (רביעי) היו עסוקים עורכי הדין והשופטים בבית המשפט בעדותו ה-26 של אילן ישועה מנכ"ל 'וואלה' לשעבר.

במהלך החקירות הנגדיות של עורכי הדין של בני הזוג אלוביץ' ונתניהו התברר כי ישועה ניהל מגעים עם עוד בעלי תפקידים במדינה, והפרקליטים בניסיון להוכיח כי לא ניתן לנתניהו סיקור אוהד וחריג דרשו לחשוף את מה שלא הוא אליהם על ידי הפרקליטות. בית המשפט קיבל את הדרישה, ולפרקליטות ניתנו למעלה מ-3 שבועות על מנת להביא את החומר.

בתוך כך בדיון שהתקיים היום בבית המשפט דרשו עורכי הדין מבית המשפט לקבל לידיהם את החומר, בנוסף לשהות ללמוד אותו, לפני שהם ימשיכו בחקירות העדים כשעדיין אין לפניהם את כל החומר. 

בית המשפט סירב לקבל את דרישת הפרקליטים, ודרש מהם להמשיך בחקירה הנגדית, עו"ד של רעייתו של שאול אלוביץ' הבהירה כי היא אינה מעוניינת להמשיך בחקירות הנגדיות, לטענתה ייגרם עוול למרשתה באם הם לא ילמדו את החומר כראוי. מנגד התברר כי דחיית העדויות והחקירות עד לקבל החומרים תדחה את המשפט עד לאחרי החגים, בעקבות הפגרה הקרבה.

הפרקליטים התגוננו כי הם אינם אלו שקבעו את לוח השנה, לאחר דין ודברים ממושך המשיך המשפט להתנהל, תוך שכאמור דרישתם לקבל את החומר וזמן מספק ללימוד הממצאים, לא מתקבלת.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום