בסמוך למכון וייצמן: השקעה יוצאת דופן בקרקעות

דואגים עכשיו לעתיד הילדים, ונהנים מעליית מחירי הנדל"ן: השקעה בעתודות הקרקע האחרונות ברחובות החל מ-149,000 ₪ ליחידת קרקע בגודל 100 מ"ר בצמידות לשכונת הנשיא היוקרתית ומכון ויצמן

אליקים דהן כתבה מקודמת | כלכלי 16.6.2021 | 07:12

מכון וייצמן צילום: Doron Horowitz/Flash90

כבר מזה עשור שעיר המדע, הלוא היא רחובות, נהנית מביקושי נדל"ן גבוהים ויציבים בהחלט ששמים אותה כאחת מהערים האטרקטיביות ביותר. ואכן, בשנים האחרונות ניכרים ההתפתחות והשדרוג שחווה העיר, אשר סוחפת לשורותיה אוכלוסייה איכותית במיוחד. אוכלוסייה זו, כמובן תרה אחר חווית המגורים האידיאלית הכוללת נגישות, מרחבי פנאי ובילוי, מערכת חינוך מתקדמת - בדיוק כפי שמציעה עיר המדע הנחשבת.

ואכן, תנופת הפיתוח הגדולה של שכונות המגורים החדשות ברחובות, הובילה לביקוש גבוה מאוד בקרב משפחות צעירות, משפרי דיור וכמובן משקיעים אשר מזהים את פוטנציאל הרווח הטמון בכך. המחירים בעיר, שעולים מעת לעת, הצליחו להישמר גם בתקופה הקשה שידענו בשנה האחרונה עם התפרצות נגיף הקורונה.

בימים אלה, ניכרת התעניינות רבה באחת הקרקעות האחרונות שנותרו להשקעה בעיר האטרקטיבית. למעשה, מדובר בקרקע חקלאית באחד האזורים היוקרתיים ביותר. הודות לעובדה שהקרקע טרם זמינה לבנייה מידית - עלות ההשקעה בה נמוכה ועומדת על החל מ-149,000 ש"ח בלבד!

לא בכדי זכתה הקרקע להתעניינות גוברת בקרב משקיעים, שכן מלבד לעלות ההשקעה ההוגנת, לזו זקופים יתרונות נוספים רבים. ראשית, מיקומה האסטרטגי בסמוך לשכונת המגורים היוקרתית אחוזת הנשיא, אשר זוכה לביקושים חסרי תקדים בשנים האחרונות. כדי לסבר את האוזן בדבר הפוטנציאל העצום להשבחה, קרקע מאושרת לבנייה בשכונה זו נמכרה לאחרונה במיליון ש"ח ליחידת דיור.

לא די בכך, הקרקע שסמוכה גם למכון ויצמן, לפארק תמר ולחברות ההייטק המובילות שבעיר, מאפשרת נגישות תחבורתית מעולה, שכן היא קרובה הן לתחנת הרכבת של רחובות והן לכבישים המרכזיים 431 ו-40. כמו כן, משקיעי הקרקע ייהנו מביטחון בביצוע העסקה וזאת לאור רישום הקרקע בטאבו באופן מלא, על ידי משרד עו"ד מהמובילים בתחום הנדל"ן.

אחת מהסיבות העיקריות לביקוש הגובר בקרב משקיעים, טמונה בעובדה כי השקעה בקרקע שטרם אושרה לבנייה מידית, מאפשרת לרוכשים ליהנות מעליית ערך צפויה של מאות אחוזים. לא זאת בלבד, שכאמור היותה של הקרקע צמודה לאחת מהשכונות היוקרתיות והנחשבות ביותר בעיר, מעלה את הסבירות שהשכונה שתוקם תהיה זהה ובעלת אותו הסטנדרט - מה שמושך משקיעים מביני עניין רבים.

השאירו פרטים כדי לקבל פרטים נוספים אודות המיזם המבוקש>>


בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום