חגיגת סייל הקיץ של ההלבשה החסידית עומדת להסתיים

מאות כבר מימשו את הנחת הענק על פריטי הלבשה ממותגי האיכות האמריקאים • מבצע ההנחות מגיע אל השבוע השני והאחרון שלו והוא תקף על כלל מוצרי הקולב של דגמי קיץ 2021 

אליקים דהן כתבה מקודמת | כלכלי 17.6.2021 | 10:08

ג'י אנד ג'י צילום: יח"צ

סייל הקיץ המדובר ביותר של המותגים האמריקאים של ההלבשה החסידית בישראל נכנס לשבוע השני, לאחר שבשבוע הראשון מאות רבות של לקוחות, ביניהם חתנים, מחותנים ושושביניהם כבר מימשו את זכאותם להנחת ענק של כ-40%, על מיטב פריטי הלבשה חסידית ממותגי העל אמריקנים GB ו-G&G, בלעדית בטרקלין ההלבשה החסידית G&G בירושלים.

על פי הנתונים שנאספו בקופות, למעלה ממחצית ממאות הרבות של הלקוחות שהגיעו בשבוע הראשון של הסייל, עלו ובאו מכל ריכוזי האוכלוסייה החסידית ברחבי הארץ אל ירושלים, מחצור, צפת וחיפה בצפון, דרך נתניה בשרון ועד לערד שבדרום הרחוק.

כאמור, מבצע ההנחות מגיע אל השבוע השני והאחרון שלו והוא תקף על כלל מוצרי הקולב של דגמי קיץ 2021 של מותגי G&G ו-GB: החל מבעקיטשעס פרחוניים, דרך קפוטות חלקים ועד לחליפות - כולם כולל עם ביטנה מלאה ועם חצי ביטנה. כמו כן ההנחה תקפה גם על מבחר רחב של מכנסיים ווסטים שבתיים ודגמים לימות החול, בשלל דוגמאות ובמגוון סוגי בדים וסגנונות.

כאמור, עדיין נותרו לכם שבוע ימים ליהנות מההזדמנות היחידה השנה להשיג במחירי סייל אטרקטיביים פריטי הלבשה של המותגים הנחשקים G&G ו-GB בהנחות ענק של 40% על רוב הפריטים בחנות.

אז גם אם אתם לא עומדים כעת בפרק "האיש מקדש", אינכם חתנים ולא מחותנים בשלב זה של החיים, עדיין גם אתם יכולים להרשות לעצמכם לנצל עכשיו את המבצע הענק ולהתחדש בפריטי הלבשה מהודרים ההולמים אתכם, ולהרגיש כחתנים ביום חופתם. אגב בהזדמנות זו תיהנו גם משירות בסטייל אמריקאי ומאיכות הלבשה של ליגה בינלאומית.

חגיגת ההנחות מתקיימת בטרקלין ההלבשה החסידית G&G ברח' יחזקאל 24, ירושלים. המבצע בתוקף עד ליום שישי ט"ו בתמוז (25 ביוני) תשפ"א. החנות פתוחה בימים א'-ה' בין השעות: 13:00-21:00 ובימי ו' בין השעות: 10:00-12:30.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום