אחרי שבוע: השוחט שנפטר יובא לקבורה לפני שבת

גופתו של רבי אברהם לפקוביץ זצ"ל, מחשובי תלמידי החכמים בחצר חסידות נדבורנה ושוחט מפורסם שנפטר בדרום אמריקה באופן פתאומי התעכבה זמן רב עקב הקשיים להטיסו לארץ מדרום אמריקה. רק ביום שישי הוא יובא לקבורה בירושלים 

משה ויסברג | חרדים 17.6.2021 | 16:47

השוחט ר' אברהם לפקוביץ ז"ל צילום: באדיבות המצלם

בערב שבת קודש פרשת קרח בשבוע שעבר הגיעה הבשורה הקשה מאורוגוואי שבדרום אמריקה, על פטירתו הפתאומית של הרב החסיד רבי אברהם לפקוביץ זצ"ל, מחשובי חסידי נדבורנה בקוממיות ובני ברק, שנפטר באופן פתאומי והוא בן 70 בפטירתו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מאז נעשו מאמצים גדולים להביאו לקבורה ככל שניתן, רבים התפללו להצלחת הדבר אך בשל קשיים מות הרשויות בדרום אמריקה, ארונו יגיע רק ביום שישי לפני שבת, שבוע אחרי שהוא נפטר.

במשפחתו פרסמו הודעת אבל, שבה נכתב: "בלב כואב ודואב, עטופי צער אבל ויגון, מודיעים אנו על פטירתו של בעלי, אחי, חתני, אבינו, סבינו היקר, האי גברא רבא, חסיד ועניו, האי נפש נקי וצדיק, אנב את השלום, דבק בתורת ה' בכל רמ"ח אבריו ושס"ה גידיו, כל הליכותיו כולן אמר כבוד להם ולתורתו, בהצע לכת בחום וביושר, סופר סת"ם מובחר, עסק בעבודת השחיטה ובדקוק רב, כתר שמו הטוב הולך לפניו, חסיד המתחסד עם קונו".

הרה"ח רבי אברהם לפקוביץ זצ"ל, ב"ר ישראל זצ"ל, מקוממיות ובני ברק, מחשובי חסידי נדבורנה, השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה בקדושה ובטהרה במקום עבודת קודשו כשוחט בקי ומומחה באורגוואי.

ארונו יגיע בטיסת אל על yl810 מחר יום שישי ערש"ק פרשת חוקת. הלוויתו תתקיים בפניא דמעלי שבתא סמוך לכניסת שבת והוא ייטמן בהר תמיר ירושלים בשעה 18:45 משוער לפני שבת קודש. 

בני משפחתו יחלו לשבת שבעה מאז בביתו ברחוב עזרא בבני ברק.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום