עימותים קשים: שוטרים ואזרח נפצעו; ניידות הוצתו

בעקבות חשד לירי בחתונה ביישוב דיר אל אסד שבגליל, פרצה התפרעות קשה במקום, שבמסגרתה נורו יריות - 3 שוטרים ואזרח נפצעו | השר לביטחון הפנים: "אין שום הצדקה לאלימות מכל סוג שראינו היום"

יאיר כלפה | חדשות בארץ 19.6.2021 | 22:15

מהומות בדיר אל אסד צילום: באדיבות המצלם

עימותים קשים פרצו היום (שבת) ביישוב דיר אל אסד שבגליל, שבמהלכם נפצעו שלושה שוטרים באורח קל ואזרח אחד באורח קשה, הוצתו ניידות ונגנב ציוד משטרתי.

ההתפרעות החלה לאחר שכוחות המשטרה הגיעו לחתונה בעיר, בעקבות דיווח על ירי באירוע. המשטרה טוענת כי השוטרים שהגיעו למקום, הותקפו על ידי חוגגים ותושבים נוספים.

כדי להגן על עצמם, השוטרים ירו באוויר ובתגובה לכך המתפרעים הציתו ניידות ששהו בסמוך למקום, שבמקביל פורעים אחרים פרצו לניידות אחרות וגנבו ציוד משטרתי. בעקבות כך, כוחות גדולים הגיעו למקום במטרה להשיב את הסדר.

במהלך העימותים, נורו יריות, ושלושה שוטרים נפצעו באורך קל כתוצאה מאלימות. בנוסף, אזרח בן ארבעים ושלוש נפצע באורח קשה מירי.

השר לביטחון הפנים עמר בר לב התייחס לתקרית ואמר: "אירועי השבת בדיר אל-אסד קשים ביותר. אני נמצא בקשר רציף עם מפכ״ל המשטרה ושאר הגורמים ומקבל עדכונים שוטפים על הנעשה במהלך הארוע ואחריו".

השר הוסיף ומסר: "ביקשתי מהמפכ"ל לערוך תחקיר מהיר ולהגיש לי את מסקנותיו תוך 24 שעות. מח״ש, כמובן, תקיים חקירה עצמאית. אין שום הצדקה לאלימות מכל סוג שראינו היום. בוודאי לא לירי אלא במקרה של הצלת וסכנת חיים. תושבי דיר אל-אסד שהגנו על השוטרות שהותקפו בשטח וחילצו אותן, ראויים לשבח ולציון. אני קורא לשמירה על השקט ולהרגעת הרוחות".

מהומות בדיר אל אסד צילום: באדיבות המצלם
 
מהומות בדיר אל אסד צילום: באדיבות המצלם
 
מהומות בדיר אל אסד צילום: באדיבות המצלם

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום