"לא עשו מספיק" • מירי רגב תוקפת את הציונות הדתית

שרת התחבורה לשעבר מבקרת את אנשי המגזר הדתי-לאומי, וטוענת שלא עשו מספיק כדי למנוע את הקמת קואליציית בנט-לפיד: "הם לא מבינים את גודל האסון שהולך להיות" | בנוסף טענה כי 'הליכוד' ישוב להנהגת המדינה

יאיר כלפה | פוליטי 20.6.2021 | 08:02

הפגנה נגד הממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כשבוע לאחר השבעתה של ממשלת השינוי, חברת הכנסת מירי רגב, שרת התחבורה לשעבר ובכירת 'הליכוד', תוקפת את אנשי הציונות הדתית, וטוענת כי אנשי המגזר לא עשו מספיק כדי שהממשלה החדשה לא תוקם.

"יש תחושה בליכוד שהייתי קוראת לה חרפת השתיקה", אמרה רגב בראיון ל'מקור ראשון'. "אנחנו יודעים שאנשי הציונות הדתית, לא המפלגה, המגזר, יודעים לעשות מאבקים, להילחם על מה שלא מתאים להם".

היא המשיכה: "יודעים לומר 'לא עוד'. אני מאוד אוהבת את המתיישבים ואת הציונות הדתית, הוכחתי את זה במעשים. התחושה היא שבוודאי אלה שהצביעו לימינה מתוך הציונות הדתית לא פעלו מספיק".

"חלקים בציונות הדתית כן כתבו ואמרו, אבל אנחנו יודעים מה העוצמה שלהם, והעוצמה שלהם לא באה במלוא תפארתה. אולי הם לא מבינים את גודל האסון שהולך להיות פה", טענה.

לאחר מכן פירטה את, מה שלטענתה, הולך לקרות: "אסון ענק. מבחינת ההתיישבות אולי תהיה קצת בנייה פה ושם, אבל ברור שזו ממשלה חלשה. ממשלה שנמצאת על חודו של קול, שתהיה תלויה באחמד טיבי".

"אני לא יודעת", התייחסה לאפשרות שתחזור לכהן כשרת התחבורה בעתיד וטענה, "את שואלת אותי אם אחזור להיות שרה בכלל? כן, ועם נתניהו. אנחנו נחזור. נתניהו הוא יו"ר המפלגה שלנו, כל מי שילך נגדו לפריימריז היום נתניהו ינצח אותו".

"אני מרגישה שזכיתי ללמוד ממנהיג גדול ואני נשארת נאמנה אליו. רק ביום שאחרי, כשהוא יחליט שמספיק לו – המשחק פתוח", סיכמה עם דעתה על ראש הממשלה לשעבר ח"כ בנימין נתניהו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום