11 עצורים בחשד לתקיפת השוטרים בדיר אל אסד

כוחות משטרה שנכנסו לדיר אל-אסאד במהלך השבת נתקלו בהתנגדות אלימה במהלכה הוצתו ניידות ואף נפצעו מספר שוטרים | במהלך הלילה (מוצ"ש) עצרה המשטרה 11 חשודים במעורבות בתקיפה

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 20.6.2021 | 08:30

מהומות בדיר אל אסד צילום: באדיבות המצלם

המשטרה עצרה הלילה 11 בני אדם בחשד למעורבות במהומות שפרצו אתמול (שבת) בדיר אל אסאד, במהלכם נפצעו כמה שוטרים והוצתו ניידות משטרה. "כוחות משטרה פשטו הלילה על הכפר ועצרו, בשלב הזה 11 חשודים במעורבות בתקיפת שוטרים וצפויים מעצרים נוספים". נמסר מהמשטרה.

ההתפרעות החלה לאחר שכוחות המשטרה הגיעו לחתונה בעיר, בעקבות דיווח על ירי באירוע. המשטרה טוענת כי השוטרים שהגיעו למקום, הותקפו על ידי חוגגים ותושבים נוספים. כדי להגן על עצמם, השוטרים ירו באוויר ובתגובה לכך המתפרעים הציתו ניידות ששהו בסמוך למקום. במקביל פורעים אחרים פרצו לניידות אחרות וגנבו ציוד משטרתי.

בעקבות כך, כוחות גדולים הגיעו למקום במטרה להשיב את הסדר. השר לביטחון הפנים עמר בר לב התייחס לתקרית ואמר: "אירועי השבת בדיר אל-אסד קשים ביותר. אני נמצא בקשר רציף עם מפכ״ל המשטרה ושאר הגורמים ומקבל עדכונים שוטפים על הנעשה במהלך האירוע ואחריו".

השר הוסיף ומסר: "ביקשתי מהמפכ"ל לערוך תחקיר מהיר ולהגיש לי את מסקנותיו תוך 24 שעות. מח״ש, כמובן, תקיים חקירה עצמאית. אין שום הצדקה לאלימות מכל סוג שראינו היום. בוודאי לא לירי אלא במקרה של הצלת וסכנת חיים. תושבי דיר אל-אסד שהגנו על השוטרות שהותקפו בשטח וחילצו אותן, ראויים לשבח ולציון. אני קורא לשמירה על השקט ולהרגעת הרוחות".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום