אבל כבד: הרב הנערץ הלך לעולמו לאחר מחלה קשה

הרב ראובן בולקה זצ"ל, מנהיגה המוערך של הקהילה היהודית באוטווה שבקנדה, נפטר בגיל 77, לאחר שנזדכך בייסורים קשים מנשוא | "הרב גרם לאלפים להרגיש כמו האדם החשוב ביותר בעולם", ציינו בקהילה

יענקי פרבר | ברוך דיין האמת 27.6.2021 | 22:55

הרב ראובן בולקה זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

הרב הגאון ראובן בולקה זצ"ל, רבה של הקהילה היהודית 'מחזיקי הדת' באוטווה בירת קנדה, נפטר בגיל 77, לאחר שהזדכך בייסורים קשים ומרים. הוא החזיק בתפקיד במשך 54 שנים, ומונה כבר בהיותו רק בן 23. הבוקר הקהילה הודיעה על פטירתו.

"בצער עמוק אנו מודיעים כי הרב ד"ר ראובן בולקה, הלך לעולמו לפנות בוקר, יום ראשון, 27 ביוני 2021" כתב הרב עידן שר, מרבני המקום לאנשי קהילה בדוא"ל.

לאחרונה הוא אובחן כחולה במחלה הנוראה שפגעה בלב ובכבד, וכבר לא היה אפשרות לנתח אותו ולהציל את חייו.

בראיון שהעניק בעבר הרב בולקה לרשת CBC בקנדה אמר: "מבחינתי, הדבר החשוב ביותר הוא שאנשים ישאלו את השאלה כמה שיותר מוקדם בחיים שהם יכולים: "מה אני יכול לעשות כדי להפוך את העולם הזה למקום טוב יותר?'".  דברים שסוקרו בהרחבה בתקשורת המקומית והיוו השראה לרבים.

במהלך אותו ראיון הוסיף הגר"א בולקה זצ"ל ואמר: "שכשאתה עוזב את העולם הזה, במבט לאחור, אתה אומר לעצמך 'העולם קצת יותר טוב כי הייתי כאן'."

בהודעת אימייל של הפדרציה היהודית באוטווה, כונה הרב בולקה "אדם מדהים וצדיק". הקהילה פרסמה כי "זה לא מוגזם לומר שהוא גרם לאלפי אנשים להרגיש שהם האדם החשוב ביותר בעולם".

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום