כבר לפני שנים: הגלמוד מקרלין כתב צוואה מפורטת

ההרוג השלישי באסון הטריבונות בגבעת זאב, שנפטר גלמוד, הותיר אחריו ירושה של נכסים | במפתיע כבר לפני שנים כתב צוואה עם אפוטרופוסים מיוחדים | כל הפרטים

משה ויסברג | חרדים 27.6.2021 | 23:33

ר' אליהו קרפל ז"ל צילום: באדיבות המצלם

הרב אליהו קרפל ז"ל שנפטר בסוף השבוע שעבר מפצעיו, לאחר שנפצע אנושות באסון קריסת הטריבונות בערב חג השבועות בחצר חסידות קרלין, היה גלמוד שהשאיר אחריו ירושה של כמה דירות בהיותו מתווך מצליח.

סיפור מפעים על הירושה והצוואה הממונית שנכתבה מראש מתפרסמת בחסידות בתוך השבעה לפטירתו של ר' אליהו ז"ל, לפני מספר שנים לאחר פטירת גלמוד אחר, המדינה הלאימה את כל הירושה שלו. בשל כך הוא נכנס למורו ורבו האדמו"ר מקרלין סטולין ושאלתו בפיו מה לעשות? והאדמו"ר הציע לו לכתוב צוואה מפורטת.

ואכן, הוא כתב את כל רכושו לבניין בתי כנסת של חסידות קרלין בביתר עילית ואף מינה כמה אברכים נאמנים שיהיו אפוטרופוסים מיוחדים לכך שידאגו לקיום הצוואה.

כזכור וכפי שדווח ב'בחדרי חרדים', המנוח הינו יליד אוקראינה שהתקרב לחצר חסידות קרלין סטולין בעזרת השליחים של החסידות באוקראינה, במסגרת מוסדות קירוב לבבות "לציון ברינה" שמפעיל האדמו"ר מקרלין במדינות חבר העמים. הוא עלה כנער צעיר מלבוב שבאוקראינה והפך לחסיד מן המניין, בארץ התגורר בביתר עילית והיה יושב ולומד ולפרנסתו עסק בין היתר בתיווך דירות והיה איש מצליח בתחומו. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום