הפגנה בבני ברק: נהגי אוטובוסים הגיעו לעיר לפני מוצ"ש

עשרות רבות מתושבי בני ברק יצאו להפגין ברחוב מבצע קדש בבני ברק, כחצי שעה לפני יציאת השבת, כמחאה על הגעת אוטובוסים של חברות 'אפיקים' ו'דן' לחניונים של החברות. מדובר בנהגים יהודים ושאינם-יהודים המגיעים לקראת איסוף תושבי העיר מיד במוצאי שבת

יוסי שטארק | רכב ותחבורה 10.7.2021 | 22:50

אילוסטרציה צילום: קובי עוזיאלי, בחדרי

עשרות רבות מתושבי בני ברק יצאו היום (שבת) להפגין ברחוב מבצע קדש בבני ברק, כחצי שעה לפני יציאת השבת, כמחאה על הגעת אוטובוסים של חברות 'אפיקים' ו'דן' לחניונים של החברות, לקראת קיום המסלול ברחבי העיר מיד במוצאי שבת.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המחאה, נגד חילולי השבת והכרסום בסטטוס קוו, אורגנה על ידי 'וועד שמירת שבת שע"י רבני העיר בני ברק', העומד בפרץ ומקיים סדרת מחאות כדי לשמור על קדושת השבת בעיר התורה.

אחד המפגינים סיפר ל'בחדרי חרדים' כי הרי בין הנהגים היו גם מספר נהגים יהודים. "למרות שלא משנה מה הוא מוצאו של הנהג, כי הררי מדובר בכרסום מתמשך והפרה חמורה של הסטטוס קוו, הרי שחילולי שבת מצד יהודים – חמור פי כמה וכמה".

לדבריו, "המפגינים גם ניסו לשוחח עם הנהגים ולהסביר להם את חומרת מעשיהם. הם מגיעים לעיר כדי לאסוף את תושבי העיר שרוצים לצאת מהעיר מיד במוצאי שבת, אך במקום לדחות את מועד איסוף התושבים ולהגיע לעיר רק אחרי יציאת השבת - הם מגיעים לעיר כבר בשבת ומחללים את כבודה".

מחברת 'דן' נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים' כי "הנושא בבדיקה". מ'חברת אפיקים' טרם נמסרה תגובה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום