ביידן בירך הנשיא הרצוג: "בטוח שתתרום לקידום דו-קיום וסובלנות"

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שיגר אגרת ברכה לנשיא המדינה לרגל כניסתו לתפקיד, ביידן כתב: "אני מצפה לקידום האינטרסים המשותפים שלנו בשלום"

יענקי פרבר | מדיני 11.7.2021 | 18:33

הנשיא הרצוג צילום: קרדיט צילום: חיים צח/לע"מ

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן מהמפלגה הדמוקרטית שיגור היום (ראשון) אגרת ברכה לנשיא החדש בישראל יצחק הרצוג וייחל לשיתוף פעולה ביניהם לטובת השלום באזור.

הנשיא ביידן כתב לנשיא הנבחר בוז'י הרצוג: "אני שולח את ברכותיי החמות ביותר על כניסתך לתפקיד נשיאה ה -11 של מדינת ישראל. אני יודע שאתה מחויב מאוד לעתידה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, מדינה שחיה בשלום ובביטחון לצד שכנותיה. אני בטוח כי בשנים הבאות תתרום רבות לקידום דו-קיום וסובלנות בחברה הישראלית ותוביל מסר של תקווה לגבי העתיד".

עוד כתב ביידן להרצוג: "אני מקדיש עצמי לחיזוק השותפות המתמשכת בין שתי מדינותינו, שותפות המושרשת בערכים המשותפים שלנו ובעשרות שנים של פעילות הדוקה בכל התחומים בין ממשלותינו. אני מעריך את העובדה שתמיד היית תומך נלהב ביחסים הבילטרליים שלנו ומצפה לקידום האינטרסים המשותפים שלנו בשלום, ביציבות ובביטחון ישראל והמדינות ברחבי המזרח התיכון".

לסיום כתב נשיא ארה"ב: "אני מאחל לך הצלחה בתפקידך החדש ואני מצפה להזדמנות להתמודד עמך עם האתגרים וההזדמנויות הרבות העומדות בפני מדינותינו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום